سپاه در نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن خوش درخشیده است

امام جمعه کوهبنان گفت: سپاه در همه امورات پیشتاز است و در دوران کرونا نیز بسیار خوب درخشید. حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته پس از دعوت همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان گفت: حضرت در وصیت نامه خود فرزند بزرگوارش حضرت امام حسن مجتبی (ع)، […]

امام جمعه کوهبنان گفت: سپاه در همه امورات پیشتاز است و در دوران کرونا نیز بسیار خوب درخشید.

حجت الاسلام مرتضی جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته پس از دعوت همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان گفت: حضرت در وصیت نامه خود فرزند بزرگوارش حضرت امام حسن مجتبی (ع)، اهلبیت و تمام مردم را به تقوای الهی دعوت نمود تا انسان مسلمان از این دنیا برود.

به گفته امام جمعه کوهبنان حضرت همگان را به وحدت اسلامی، صلح، صفا و دوستی بین دو نفر، دوری از فساد و پرهیز از اختلاف، توجه به ایتام دعوت نمود.

امام جمعه کوهبنان گفت: در آستانه شب‌های قدر ۲۱ و ۲۳ هستیم که شب رحمت، امید، برکت و بخشش گناهان، شب نزول قران و تقدیر امور سال است لذا دعا کردن برای والدین در شب‌های قدر بسیار سفارش شده است.

حجت الاسلام جعفری می‌گوید: شب قدر شب بخشش گناهان است لذا برای رضایت حضرت حق شب زنده داری کنیم و به عبادت بپردازیم.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام (ره) قرار داریم که پاسداری و نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب، کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی، گسترش حاکمیت قران در سطح کشور و دنیا، تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی از راه همکاری با سایر نیرو‌های مسلح  از جمله اهداف تاسیس سپاه پاسداران بود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: سپاه به قدری قدرتمند است که طی سالیان گذشته در حوزه‌های نظامی، اقتصادی، سیاسی، اندیشه ورزی و بصیرت افزایی به دیگران، فعالیت‌های اجتماعی، بین المللی، مبارزه با فساد و… گام‌های بسیار خوبی برداشته است.

حجت الاسلام جعفری گفت: سپاه در همه امورات پیشتاز است در دوران کرونا بسیار خوب درخشید لذا باید از سپاه و بسیج شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

به گفته خطیب جمعه کوهبنان: توزیع ۲۲ مرحله کمک‌های مومنانه، تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به روستا‌ها و مناطق محروم، نصب تابلوی شهدا در سطح شهر، برگزاری پویش نذر خون، تهیه جهیزیه، اعزام نیرو‌های جهادی به مناطق جنوب استان، کمک به کادر درمان در طرح شهید سلیمانی، راه اندازی تعاونی اشتغال آفرین و اعطای وام‌های اشغال زایی و.. از جمله خدمات سپاه پاسداران شهرستان است.

فت فتو کرمان کرمان




سپاه در نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن خوش درخشیده است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سپاه در نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن خوش درخشیده است