در تلاشیم انتخابات ریاست‌جمهوری در تمام حوزه‌ها الکترونیک باشد

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور درباره تجربه برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک نکاتی را بیان کرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امیر شجاعان درباره برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی گفت: در این دوره، انتخابات در هشت حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی برگزار شد و تجربه بسیار خوبی بود. رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد […]



رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور درباره تجربه برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک نکاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ امیر شجاعان درباره برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی گفت: در این دوره، انتخابات در هشت حوزه انتخابیه به‌صورت الکترونیکی برگزار شد و تجربه بسیار خوبی بود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور افزود: طبق بازخورد‌هایی که از مردم داشتیم از این شیوه از رای دادن بسیار راضی بودند و به‌سرعت نتایج را از شعب دریافت کردیم و عملیات تجمیع را انجام دادیم و اعلام کردیم.

وی ادامه داد: سرعت و دقتی که به‌دنبال آن بودیم در این فرآیند افزایش یافت. موضوع مهم دیگر هم احراز هویت الکترونیکی بود که به طور کامل انجام شد و مردم عزیزمان توانستند با هریک از مدارک پنج‌گانه که در دست داشتند رای خود را به‌صندوق بیاندازند. این هم کمک کرد تا مردم در کمترین زمان رای خود را ثبت کنند و ما هم به‌صورت الکترونیکی از پایگاه ثبت احوال وضعیت رای‌دهندگان را بررسی و کنترل کردیم تا مجدد نتوانند رای دهند.

شجاعان درباره امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: تلاش خود را خواهیم کرد و از نظر فنی کاملاً آمادگی این امر را داریم و تجربیات فنی هم موفق بود و منتظر هستیم تا منایع این امر تامین شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م


در تلاشیم انتخابات ریاست‌جمهوری در تمام حوزه‌ها الکترونیک باشد

منبع:آرمـان
? در تلاشیم انتخابات ریاست‌جمهوری در تمام حوزه‌ها الکترونیک باشد