راه‌اندازی چهارمین مجمع سهام‌داران عدالت در کرمان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: برای ساماندهی به وضعیت سهام‌ عدالت مجمع سهام‌داران استان کرمان را راه‌اندازی می‌کنیم. صادق سلطانی‌نژاد در نشست تبیین و تشریح ایجاد مجمع استانی سهام عدالت در کرمان گفت: بر اساس برنامه‌زمانبندی تشکیل مجامع استانی سهام عدالت امسال کرمان و خراسان جنوبی این مجموعه را راه‌اندازی خواهند کرد. […]



مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: برای ساماندهی به وضعیت سهام‌ عدالت مجمع سهام‌داران استان کرمان را راه‌اندازی می‌کنیم.

صادق سلطانی‌نژاد در نشست تبیین و تشریح ایجاد مجمع استانی سهام عدالت در کرمان گفت: بر اساس برنامه‌زمانبندی تشکیل مجامع استانی سهام عدالت امسال کرمان و خراسان جنوبی این مجموعه را راه‌اندازی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه  استان کرمان به‌عنوان چهارمین استان قرار است مجمع سهامداران عدالت را راه اندازی کند، عنوان کرد: فلسفه وجودی شرکت‌ها و تامین مالی که در آن‌ها وجود دارد جهت استفاده از منابع آنان در امر توسعه است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان عنوان کرد: هدف‌گذاری ما در استان به جهت سیاست‌های انقباظی که داریم، و نگاه ویژه‌ای که ما به شرکت‌های سرمایه‌گذاری داریم، به این امر رسیده‌ایم که در راستای توسعه اقتصادی هم مجامع و هم سایر شرکت هایی که می‌توانند به تأمین مالی در مسیر سرمایه‌گذاری می‌توانند باید کمک کنند. 

وی به مسیر سرمایه‌گذاری با حضور سهام‌داران عدالت اشاره کرد و گفت: ما سازوکار مناسبی در سنوات گذشته نداشتیم به همین علت در نیمه راه به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ایم. 

سلطانی‌نژاد افزود: همان‌طور که در سطح کشور مبلغی را برای رشد و توسعه در نظر گرفته‌اند ما نیز الگویی را تدوین کرده‌ایم تا  ۲۱ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته باشیم که اعم از آورده بخش خصوصی نهادها و یا بنیادهاست زیرا منابعی را در دستشان دارند که در عرصه سرمایه‌گذاری برای توسعه می‌تواند به‌کار گرفته شوند. 

مدیرکل  امور اقتصادی و دارائی کرمان افزود: طبق بررسی‌های انجام شده رقم قابل توجهی همچون ۱۸ در استان داریم که اگر متحد شویم و استفاده کنیم، بی‌شک توسعه قابل توجهی رقم خواهد خورد.
 
وی اذعان کرد: امروز در استان کرمان ما تقریباً در بخش صتعت و معدن تمام پروژه‌های که فرصت سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند، را شناسایی و برنامه‌ریزی کردیم و  آماده است  و تنها نیازمند تأمین‌منابع هستیم که شرکت‌های وابسته سهام عدالت می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

سلطانی‌نژاد در پایان با بیان اینکه ۷۴ درصد سهام‌داران عدالت ما سهام‌دار غیرمستقیم هستند، خاطر نشان کرد: این سهام‌داران اکثرا از سود و سرمایه‌گذاری اطلاع چندانی ندارند بنابراین باید سازوکاری جدی، برای آن‌ها  تدوین شود تا در مسیر درست سرمایه‌گذاری قرار گیرند و در کنار آن توسه استان نیز رقم بخورد.

انتهای خبر/ طهماسبی


راه‌اندازی چهارمین مجمع سهام‌داران عدالت در کرمان

منبع:آرمـان
? راه‌اندازی چهارمین مجمع سهام‌داران عدالت در کرمان