سردار شهید سلیمانی نمونه بارز مدیر انقلاب اسلامی است

کرمان- فت فتو – مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز مدیر انقلاب اسلامی است و الگویی برای مدیران و مسئولان باشد. به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام اسماعیل فخریان عصر چهارشنبه در نشست بررسی وظایف مدیر تراز انقلاب در دولت اسلامی اظهار داشت: سردار سلیمانی الگویی […]

کرمان- فت فتو – مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز مدیر انقلاب اسلامی است و الگویی برای مدیران و مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام اسماعیل فخریان عصر چهارشنبه در نشست بررسی وظایف مدیر تراز انقلاب در دولت اسلامی اظهار داشت: سردار سلیمانی الگویی برای مدیران است.

مسئول تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری گفت: مدل فکری حضرت محمد (ص) در حکمرانی فلسفی و ارایه اصول بود و بر اساس آن حکمرانی کردند. 

وی افزود: حکمرانی پیغمبر بعد از وفاتش دچار خلل شد و ساختارها و رفتارها دچار تغییر شد و رفتار مسئولان وقت ساختارها را تغییر داد و تا زمانی که امام علی (ع) به حکمرانی رسید، خبری از عدالت و ساختارهای حکومت اسلامی نبود. 

وی ادامه داد: بعد از ائمه اطهار شاهد حکمرانی اسلامی توسط امام در انقلاب اسلامی بودیم.

حجت الاسلام فخریان با بیان اینکه به تعبیر امام خمینی (ره) حکومت اسلامی مولد ارزشهاست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن اسلامی و دولت اسلامی اصل شکل گیری انقلاب بود.

مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری گفت: صدای مردم، صدای انقلاب اسلامی است لذا باید صدای مردم را شنید.

وی افزود: یکی از شاخص های ساختار اسلامی حضور موثر مردم در اجتماع، بها دادن و تکریم آن هاست. 

وی با بیان اینکه مدل حکمرانی غربی ضد ارزش و حکمرانی اسلامی تولید ارزش است، گفت: مدیران باید در خدمت حکومت اسلامی باشند.

وی افزود: ساختاری می تواند ادعا کند اسلامی است که اول احکام حکمرانی اسلامی را بداند و بعد مسئولیت بپذیرد. 
 

تاکید روحیه جهادی و خستگی ناپذیری در رفتار مسئولان 
مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری گفت: مهمترین شاخص رفتارهای مسوولان این است که روحیه جهادی داشته باشد و خسته نشود. 

وی افزود: مردم باید مسوولان را ببینند، لذا مردم رئیس ما هستند و مردم رعیت نیستند و باید افتخار نوکری مردم را داشته باشیم. 

وی شاخص دوم مدیر تراز انقلاب اسلامی را اخلاق محوری برشمرد و گفت: کاری کنیم مردم از ساختارها و قوانین دور نشوند، مهم این است ما با مردم چه نشست و برخاستی داریم.

فخریان به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه شهرستان جیرفت اشاره کرد و گفت: ثروت طبیعی در جیرفت و فقر غیرطبیعی و این تعارض ها مردم را به این روز رسانده و دلیل آن سیاست بازی مدیران است. 

وی افزود: یک جای کار می لنگد که عده ای از مردم محروم هستند ما با کپر نشینی مخالف نیستیم و این یک روش زندگی بوده ولی نرسیدن خدمات قابل قبول نیست. 

وی ادامه داد: مسئول نمی تواند حرف از عدالت بزند و در سایه کولر بنشیند و در میدان عملی نباشد. 
 

تببین منظومه فکری مقام معظم رهبری می تواند راهگشای امور باشد
سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: تببین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب می تواند راهگشای امور باشد.

احمدبلندنظر افزود: تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در حال ترویج بوده لذا این حرکت قابل تحسین بوده که توسط حجت الاسلام فخریان در حال انجام است.

وی ادامه داد: توصیه می کنم به مدیران و مردم شهرستان از این فعالیت ها استفاده ببرند.




سردار شهید سلیمانی نمونه بارز مدیر انقلاب اسلامی است

منبع: ایرنـا
? سردار شهید سلیمانی نمونه بارز مدیر انقلاب اسلامی است