سازماندهی حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی معادن جنوب کرمان با محوریت فرمانداران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از سازماندهی فعالیت معادن جنوب کرمان در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی با محوریت فرمانداران شهرستان‌های جنوب استان خبر داد.  به گزارش نذیر کرمان از جنوب استان کرمان، مسلم مروجی‌فرد امروز با بیان اینکه گاهی درخواست‌ها از سرمایه‌گذاران بخش معادن به اندازه‌ای است که موجب دلسردی و عقب‌نشینی سرمایه‌گذار […]


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از سازماندهی فعالیت معادن جنوب کرمان در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی با محوریت فرمانداران شهرستان‌های جنوب استان خبر داد.

 به گزارش نذیر کرمان از جنوب استان کرمان، مسلم مروجی‌فرد امروز با بیان اینکه گاهی درخواست‌ها از سرمایه‌گذاران بخش معادن به اندازه‌ای است که موجب دلسردی و عقب‌نشینی سرمایه‌گذار می‌شود، اظهار کرد: باید با هدفمندکردن فعالیت‌های معادن در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی و ایجاد مشوق‌هایی برای ورود سرمایه‌گذاران به منطقه، از دلسرد شدن سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان جلوگیری کرد.

 وی با اشاره به درخواست‌های متعدد بهره‌برداران و فعالان معدنی در نشست مشترک خردادماه سال جاری با معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر مشخص کردن و ساماندهی فعالیت‌های معادن در مسؤولیت‌های اجتماعی، افزود: با توجه به تاکید معاون وزیر صمت، در هریک از شهرستان‌های جنوب استان کرمان کارگروهی با محوریت فرماندار همان شهرستان تشکیل خواهد شد تا هرگونه فعالیت معادن در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی در این کارگروه مصوب و ابلاغ شود.

 مروجی‌فرد خاطرنشان: با توجه به شناخت فرمانداران از نیازهای اولویت‌دار هر شهرستان، هدف از تشکیل این کارگروه‌ها در شهرستان‌های جنوب استان کرمان، هدفمند شدن فعالیت معادن در انجام مسؤولیت‌های اجتماعی معادن، اولویت‌بندی برای هزینه کرد معادن در این حوزه و جلوگیری از زیان معادن و سرمایه‌گذاران با درخوست‌های بعضا غیر معقول و متعدد است.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نقش اشتغال ایجاد شده توسط معادن جنوب کرمان در کاهش بیکاری، بزه و جرم در این منطقه بیان داشت: هرچند اشتغال ایجاد شده توسط معادن و صنایع معدنی خود بزرگترین و بهترین فعالیت برای جامعه است، اما معادن جنوب کرمان فعالیت‌های بزرگی نیز در قالب عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی نظیر ساخت مدرسه، جاده و… انجام داده‌اند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





سازماندهی حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی معادن جنوب کرمان با محوریت فرمانداران

منبع: فــارس
? سازماندهی حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی معادن جنوب کرمان با محوریت فرمانداران