رونمایی از مجموعه پوسترهای خاطرات حاج قاسم سلیمانی در قم

کرمان_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با حضور در یادواره شهدای روحانی استان کرمان که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، از مجموعه پوستر های (بی قرار)رونمایی کرد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام سعیدشهابی، در این مراسم با بیان اینکه این اثر تولید شده، در ده قسمت مختلف خاطرات سردار دل‌ها حاج قاسم […]

کرمان_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با حضور در یادواره شهدای روحانی استان کرمان که به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، از مجموعه پوستر های (بی قرار)رونمایی کرد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام سعیدشهابی، در این مراسم با بیان اینکه این اثر تولید شده، در ده قسمت مختلف خاطرات سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را با ذوق و سلیقه هنرمندان کرمانی به تصویر کشیده است گفت: تصمیم ما بر این است که مکتب حاج قاسم را تبیین و ترویج کنیم و از حاج قاسم صرفاً عکس دیده نشود، بلکه سیره و سبک زندگی حاج قاسم هم دیده شود و این مهم به کار هنری قوی نیاز دارد.

وی افزود: خاطرات نوشته شده و به تصویر کشیده شده در این مجموعه پوسترها توسط دوستان نزدیک و خانواده شهید سلیمانی به تأیید رسیده است.

وی تصریح کرد: رونمایی از این مجموعه پوسترها می‌بایست در روز سیزدهم دی ماه و در بیت الزهرا سردار دل‌ها، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شودکه حادثه تلخ تروریستی کرمان مانع از تحقق این امرگردید.

کد خبر ۶۰۲۸۵۹۲




رونمایی از مجموعه پوسترهای خاطرات حاج قاسم سلیمانی در قم

منبع: مــهر
? رونمایی از مجموعه پوسترهای خاطرات حاج قاسم سلیمانی در قم