راز محبوبیت شهدا و حاج قاسم حمایت از ولایت است

نذیر کرمان/کرمان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که با ولایت زاویه دارند بدانند راز بزرگی  و محبوبیت حاج قاسم و شهدا، حمایت از ولایت است.  سردار جواد محمدی سلیمانی شامگاه هفتم آذرماه در آیین سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت اظهار کرد: رزمندگان در گردان‌های جیرفت، عنبرآباد، رودبار، کهنوج و […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: کسانی که با ولایت زاویه دارند بدانند راز بزرگی  و محبوبیت حاج قاسم و شهدا، حمایت از ولایت است. 

سردار جواد محمدی سلیمانی شامگاه هفتم آذرماه در آیین سومین یادواره ۳۹ شهید منتسب به شهرداری جیرفت اظهار کرد: رزمندگان در گردان‌های جیرفت، عنبرآباد، رودبار، کهنوج و قلعه گنج تابعیت لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله را دارند. یک روز دارزین بم را از دست تروریست‌ها نجات دادند و امروز در منطقه سراوان و جنوب شرق با معاندین و گروه‌های تروریستی می‌جنگند.

وی افزود: وقتی اصلی‌ترین سنت خدا قرار است ساری و جاری شود و حکومت مستضعفان بر روی زمین برقرار شود، بنابراین باید سیدالشهدا علیه السلام به گودی قتلگاه برود. در اینجا عهد خدا برداشته نمی‌شود تا ما امروز شاهد باشیم که اربعینی راه‌اندازی می‌شود و دستگاهی به وجود می‌آید که قرار است میلیون‌ها رزمنده را در آینده به کربلا، مکه و مدینه برساند.

محمدی سلیمانی با اشاره به اینکه تنها دستگاه امام حسین (علیه السلام) است که می‌تواند ۳۰ میلیون زائر را پشتیبانی کند، در ادامه سخنانش با اشاره به مقام حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: تنها یک راه رستگاری وجود دارد و همان راهی است که حضرت ابوالفضل (علیه السلام)، حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شهید حاج مهدی طیاری‌ها، علی بیناها و حاج قاسم‌ها رفتند و آن دفاع از ولایت است.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها جانش را در دفاع از ولایت فدا کرد، گفت: آن کسانی که با ولایت زاویه دارند بدانند راز بزرگی حاج قاسم و شهدا حمایت از ولایت است.

وی با اشاره به این که امنیت اتفاقی نیست، بیان کرد: مدافعان حرم شهید شدند تا ما امنیت داشته باشیم.

سردار محمدی سلیمانی با بیان اینکه مسیر ولایت شهدا را بزرگ کرد، افزود: پشت هر صندلی که مسئولان نشسته‌اند خون ۷۲ شهید ریخته شده تا آنها به مسئولیت برسند.

فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان عنوان کرد: عیار هر فردی را با آن چیزی که حضرت زهرا (سلام الله علیها) به خاطر آن شهید شد یعنی با ولایت باید سنجید.

انتهای پیام




راز محبوبیت شهدا و حاج قاسم حمایت از ولایت است

منبع: ایـسنا
? راز محبوبیت شهدا و حاج قاسم حمایت از ولایت است