زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر با شلیک پلیس رفسنجان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سارقان زورگیر با تیراندازی مأموران پلیس خبر داد.   سرهنگ مرتضی امیری‌سبتکی امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در این رابطه اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف موبایل از یک شهروند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری سارقان زورگیر با تیراندازی مأموران پلیس خبر داد.

 

سرهنگ مرتضی امیری‌سبتکی امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در این رابطه اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف موبایل از یک شهروند موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با استفاده از سلاح سرد و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به تهدید و زورگیری یکی از شهروندان کرده و تلفن همراه وی را سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران یگان امداد موتورسیکلت سارقان را رویت و اقدام به تعقیب و مراقبت آنان کردند و پس از عدم توجه به فرمان ایست پلیس، یکی از مأموران یگان امداد اقدام به شلیک تیر هوایی نمود که پس از آن سارقان زمین‌گیر و راکب موتورسیکلت دستگیر و ترک نشین آن از محل متواری شد.

سرهنگ امیری‌سبتکی بیان کرد: در ادامه ماموران پلیس آگاهی رفسنجان با همکاری پلیس آگاهی مرکز استان، هم‌دست سارق را که از اتباع بود، شناسایی و در شهر کرمان که قصد خروج از استان را داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به اعتراف به ۳ فقره سرقت تلفن همراه به عنف توسط ۲ سارق دستگیر شده تاکنون، خاطرنشان کرد: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند و اموال به سرقت رفته از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام

زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر با شلیک پلیس رفسنجان

منبع: ایـسنا
? زمین‌گیر شدن سارقان زورگیر با شلیک پلیس رفسنجان