رئیس‌جمهور: دستگاه‌های امنیتی موضوع جنایت تروریستی را پیگیری می‌کنند

رئیس جمهور گفت: نشست شورای عالی امنیت ملی در تهران برای بررسی ابعاد جنایت تروریستی در کرمان، تشکیل و گزارش‌ دست‌اندرکاران، شنیده و پیگیری‌هایی انجام شد. به گزارش نذیر کرمان، سیدابراهیم رئیسی در پایان سفر به کرمان، اظهار داشت: ابتدا باید از مردم عزیز زنجان عذرخواهی کنم، زیرا امروز باید به این استان سفر می‌کردم. […]

رئیس جمهور گفت: نشست شورای عالی امنیت ملی در تهران برای بررسی ابعاد جنایت تروریستی در کرمان، تشکیل و گزارش‌ دست‌اندرکاران، شنیده و پیگیری‌هایی انجام شد.

به گزارش نذیر کرمان، سیدابراهیم رئیسی در پایان سفر به کرمان، اظهار داشت: ابتدا باید از مردم عزیز زنجان عذرخواهی کنم، زیرا امروز باید به این استان سفر می‌کردم.

رئیس جمهور، تصریح کرد: به علت جنایت تروریستی در کرمان، سفر به ترکیه را نیز لغو کردم، زیرا موضوع کرمان اولویت دارد و باید به آن بپردازم.

رئیسی گفت: دیروز، نشست شورای عالی امنیت ملی در تهران برای بررسی ابعاد این جنایت، تشکیل و گزارش‌ دست‌اندرکاران، شنیده و پیگیری‌هایی انجام شد و باید بشود، دستگاه‌های امنیتی هم موضوع را پیگیری می‌کنند.

رئیس جمهور، اظهار داشت: حضور من در کرمان برای عرض تسلیت به خانواده‌های معظم شهدا و عیادت از ایثارگران و مجروحان این جنایت تروریستی بود و همچنین، انجام بررسی میدانی درباره این جنایت، پیگیری ابعاد قضیه و شنیدن سخنان مسئولان امنیتی ـ انتظامی که ضرورت داشت و اول صبح امروز، نشستی با این عزیزان در کرمان داشتیم.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما رئیسی، تأکید کرد: این موضوع حتماً نیازمند بررسی‌های بیشتر و در دستور کار است.

انتهای پیام




رئیس‌جمهور: دستگاه‌های امنیتی موضوع جنایت تروریستی را پیگیری می‌کنند

منبع: ایـسنا
? رئیس‌جمهور: دستگاه‌های امنیتی موضوع جنایت تروریستی را پیگیری می‌کنند