دیدار کارکنان اداره ورزش و جمعی از هیات های مذهبی با امام جمعه فاریاب

امام جمعه فاریاب باتبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: نقش ورزش در جامعه و سلامت افراد بسیار ارزش دارد و باید در سبد زندگی روزانه قرار بگیرد. به گزارش فت فتو؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش رئیس و جمعی از هیات های ورزشی شهرستان و کارکنا ن اداره ورزش و جوانان با […]

امام جمعه فاریاب باتبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: نقش ورزش در جامعه و سلامت افراد بسیار ارزش دارد و باید در سبد زندگی روزانه قرار بگیرد.

به گزارش فت فتو؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش رئیس و جمعی از هیات های ورزشی شهرستان و کارکنا ن اداره ورزش و جوانان با حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام گروهی امام جمعه فاریاب با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و عرض خیر مقدم به حاضرین در سخنانی به نقش ورزش در جامعه و سلامت افراد اشاره کرد و گفت : گنجاندن فعالیت‌های ورزشی در سبد روزانه زندگی، در سلامت فرد و خانواده موثر است و اهمیت به مقوله ورزش، متضمن سلامت جامعه است.
 
وی ، حفظ اخلاق در ورزش را یک ضرورت دانست و افزود:از آنجا که ورزش مورد علاقه مردم به ویژه جوانان است باید تلاش کرد درحوزه ورزش الگوهای خوبی به جامعه معرفی شوند.
 
گروهی درادامه گفت: وقتی صحبت از ورزش و قشر جوان می شود، نشاط، شادابی، شور، حرارات و هیجانات به اذهان متبادر می شود.
 
وی گفت: اگر بستر ورزش و تربیت بدنی به صورت بالقوه و بالفعل در کشور فراهم نباشد، نمی توان از جامعه انتظار پیشرفت داشت.

انتهای پیام/




دیدار کارکنان اداره ورزش و جمعی از هیات های مذهبی با امام جمعه فاریاب

منبع:آرمـان
? دیدار کارکنان اداره ورزش و جمعی از هیات های مذهبی با امام جمعه فاریاب