سیدمحمد حجازی؛ سرداری که در تمام عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود

سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان به نقل از  فاریاب خبر؛ مراسم سومین سالگرد شهید سید‌محمد حجازی با حضور امام جمعه شهرستان جانشین ناحیه، رئیس فرهنگ و ارشاد و معاون سیاسی، […]



سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان به نقل از  فاریاب خبر؛ مراسم سومین سالگرد شهید سید‌محمد حجازی با حضور امام جمعه شهرستان جانشین ناحیه، رئیس فرهنگ و ارشاد و معاون سیاسی، امنیتی فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان و مردم در مسجد شهرک فرهنگیان برگزار شد.

 
حجت الاسلام گروهی از شهید حجازی به‌عنوان الگوی خدمت در تمامی عرصه‌های خدمت نام برد و تصریح کرد: شخصیتی که تا آخرین لحظات زندگیش از هیچ خدمتی برای نظام و انقلاب دریغ نکرد.
 
 
امام جمعه شهرستان فاریاب گفت: سردار سیدمحمد حجازی همانند دوست و رفیق قدیمی‌اش، حاج‌قاسم سلیمانی تا آخرین لحظات حیات به فعالیت و جهاد خدمتی خود ادامه داد.
 
وی افزود: بعد از دفاع مقدس نیز در پست‌های مختلف مسئولیتی مهم همواره راه خدمت را برگزید و ده سال از عمر بابرکت خود را به‌عنوان فرمانده نیروی مقاومت بسیج گذراندند.
 
 
حجت‌الاسلام گروهی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم، پیروزی بر رژیم طاغوت، پیروزی در جنگ تحمیلی و به‌تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: شهید حجازی در زمان مدیریت و فرماندهی خود خدمات بزرگی برای کادرسازی و سازماندهی بسیج مخصوصاً بسیج سازندگی انجام داد که ثمره آن‌ها خدمت به مردم و رفع مشکلات  بود.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: همه ما در گام دوم انقلاب اسلامی رسالت سنگینی بر عهده داریم در این راه شهدا چراغ راه ما و الگوی حرکت در صراط مستقیم هستند و همواره توصیه من به شما این است که پیرو راه شهدا باشید تا راه خود را گم نکنید.
 
انتهای خبر/م


سیدمحمد حجازی؛ سرداری که در تمام عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سیدمحمد حجازی؛ سرداری که در تمام عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود