دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان نصب شد

فت فتو/کرمان با حضور رئیس هیئت ووشوی استان کرمان، شهردار، اعضاء شورای شهر و مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان و علاقمندان رشته رزمی ووشو، دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در سالن انقلاب رفسنجان نصب شد. به گزارش فت فتو، رئیس هیئت ووشوی استان کرمان ۱۹ آذرماه در این مراسم توجه ویژه به ورزش […]

فت فتو/کرمان با حضور رئیس هیئت ووشوی استان کرمان، شهردار، اعضاء شورای شهر و مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان و علاقمندان رشته رزمی ووشو، دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در سالن انقلاب رفسنجان نصب شد.

به گزارش فت فتو، رئیس هیئت ووشوی استان کرمان ۱۹ آذرماه در این مراسم توجه ویژه به ورزش های رزمی شهرستان و برگزاری نخستین المپیاد ستارگان رزمی توسط باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان را کاری نو در سطح کشور دانست و از متولیان این امر قدردانی کرد.

معین حاجی‌زاده افزود: استان کرمان به ویژه شهرستان رفسنجان طی ادوار گذشته در رشته ووشو نمایندگانی برای شرکت در رقابت‌های کشوری اعزام کرده و ملی‌پوشان زیادی را دارد از آن جمله می توان به آقای سعید مسلمی اشاره کرد که علاوه بر کسب چندین دوره قهرمانی کشوری در رشته رزمی ووشو، تنها ملی پوش ووشو در بخش تالو استان کرمان است.

وی ادامه داد: امیدواریم با برگزاری المپیاد ستارگان رزمی و این حرکات پیش‌رو با حمایت باشگاه شهرداری رفسنجان به قهرمانی‌های مجدد کشوری در بخش تالو و ساندا دست یابیم.

حاجی‌زاده افزود: طی دو سال اخیر از رفسنجان نمایندگانی در این رشته هم در بخش مربی و هم رقابت‌کنندگان از استان کرمان به مسابقات کشوری داشتیم که قابل ستایش است.

رئیس هیئت ووشوی استان کرمان همچنین عنوان کرد: دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان ایجاد شده که قابلیت برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی را دارد؛ ضمن اینکه سکوی ساندای ووشو که در رفسنجان ایجاد شده جزو دو سکوی با استاندارد جهانی در ایران است که نخستین سکوی ایران در فدراسیون ووشوی کشوری است.

تحول در ورزش شهرستان رفسنجان با یک‌دهم هزینه‌های فوتبال

مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان نیز در این آئین اظهار کرد: بیش از ۴۰ هیئت ورزشی در رفسنجان وجود دارد اما متاسفانه بودجه‌های بیش از ۱۰۰ میلیاردی سمت فوتبال می‌رود که با یک‌دهم این بودجه ورزش شهرستان متحول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم به دام فوتبال نیفتیم و توجه را به همه ورزش ها معطوف کنیم، افزود: برای نخستین بار در کشور المپیاد ستارگان رزمی را در رفسنجان در حال برگزاری داریم که آغاز این رقابت ها در بین هشت رشته از چهارم آذرماه بوده و پایان آن هم در ۲۵ آذرماه خواهد بود.

پورمحمدی در بحث حمایت از ورزش هم اظهار کرد: ما برای رزمی کارانی که در هزینه اعزام به رقابت های استانی یا کشوری دچار مشکل هستند اعلام امادگی داریم.

پورمحمدی ادامه داد: در چند ماه گذشته سعی کردیم هزینه اعزام ورزشکاران رزمی کار را پرداخت کنیم که تا کنون ۲۰ تیم از رشته های رزمی توسط باشگاه به مسابقات استانی و ملی اعزام شدند.

این مقام مسئول در بحث آموزش و استعدادیابی تاکید کرد: هیئت های ورزشی می توانند نسبت به جذب مربیان تیم ملی و برتر کشور در راستای ارتقاء ورزش شهرستان به این باشگاه درخواست ارائه کنند و ما نیز در پرداخت هزینه های این مربیان آمادگی داریم.

محمدمسلمی رییس هیئت ووشوی شهرستان رفسنجان نیز اظهار کرد: حمایت‌های باشگاه ورزشی شهرداری قابل ستایش است و قول مساعد می‌دهیم که با حمایت‌های این باشگاه طی سال‌های آینده، تعدادی بازیکن در رشته ووشو تحویل جامعه ورزش دهیم تا افتخارآفرینی در سطح کشوری و بین المللی ایجاد کنیم.

به گزارش فت فتو، مسابقات المپیاد ورزشی ستارگان رزمی در بخش ووشو بانوان در دو رده نوجوان و بزرگسال با حضور ۳۰ ووشوکار در سالن انقلاب برگزار و در پایان مسابقات از نفرات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام




دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان نصب شد

منبع: ایـسنا
? دومین سکوی ووشوی ایران با استاندارد جهانی در رفسنجان نصب شد