دستگیری کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در رفسنجان

رئیس پلیس فتا رفسنجان گفت: کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در رفسنجان که اقدام به کلاهبرداری در رفسنجان و تهران می کرد، دستگیر شد. فت فتو کرمان– سرگرد علی بازماندگان، رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان گفت: فردی که با انتشار آگهی‌های کذب در سایت‌های اینترنتی فروش کالا، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، شناسایی و […]

رئیس پلیس فتا رفسنجان گفت: کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در رفسنجان که اقدام به کلاهبرداری در رفسنجان و تهران می کرد، دستگیر شد.

فت فتو کرمان– سرگرد علی بازماندگان، رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان گفت: فردی که با انتشار آگهی‌های کذب در سایت‌های اینترنتی فروش کالا، اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

او می‌گوید: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس و طرح شکایاتی مبنی بر کلاهبرداری از آنان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی کالا، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرگرد بازماندگان گفت: با انجام تحقیقات تخصصی، مشخص شد یک نفر با ایجاد گروه‌ها و کانال‌هایی در واتساپ با عناوینی همچون: دکوراسیون منزل، ارزانسرا، فروش لوازم خانگی و برخی عناوین دیگر اقدام به قرار دادن تصاویر متنوعی از انواع لوازم خانگی با قیمت‌هایی نازل و ترغیب مشتریان به خرید این کالا‌ها می کرد؛ اما پس از دریافت مقداری پیش پرداخت، دیگر پاسخگوی تماس‌های مردم نبوده است.

او می گوید: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام پی جویی‌های تخصصی، متهم مرتبط با این کلاهبرداری‌ها را دستگیر کردند که این متهم پس از مواجهه با مدارک موجود در پرونده به ۲۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان و تهران اعتراف کرد.

به گفته  رئیس پلیس فتا شهرستان رفسنجان متهم، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. 

او گفت: از شهروندان می‌خواهیم در معاملات اینترنتی قبل از رویت کالای مورد نظر و صحت معامله از پرداخت هر گونه وجهی به صاحبان این آگهی‌ها خودداری کنند.

 انتهای پیام/ م 




دستگیری کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در رفسنجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری کلاهبردار فروش اینترنتی لوازم منزل در رفسنجان