دانشگاه‌ها و مدارس حضوری و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دانشگاه‌ها و مدارس بدون شک حضوری است و هیچگونه تعطیلی وجود نخواهد داشت. رحمان جلالی امروز هشتم شهریورماه در جلسه ستاد کرونای استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند؛ […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دانشگاه‌ها و مدارس بدون شک حضوری است و هیچگونه تعطیلی وجود نخواهد داشت.

رحمان جلالی امروز هشتم شهریورماه در جلسه ستاد کرونای استان کرمان بیان کرد: در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند؛ متأسفانه هیچ شهرستانی در وضعیت آبی در استان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کمیته مراسم اربعین در هفته پیش‌رو تشکیل شود گفت: بسیاری از اختیارات برعهده خود استان‌ها گذاشته شده و باید به بحث‌های واکسیناسیون و توصیه‌های بهداشتی بیشتر در این ایام توجه شود.

جلالی عنوان کرد: یک عملیات و پیوست رسانه‌ای برای واکسیناسیون نیاز داریم و شورای اطلاع‌رسانی باید با این موضوع شکل بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ادامه داد: دانشگاه‌ها و مدارس بدون شک حضوری است و هیچگونه تعطیلی وجود نخواهد داشت؛ همچنین یک عملیات رسانه‌ای برای واکسیناسیون زیر ۱۲ سال نیاز است.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر فضای ادارات در خصوص وضعیت واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید صورت گیرد تأکید کرد: از الان تدابیر بهداشتی برای فضای مدارس و مهدکودک‌ها باید صورت گیرد تا همه دانش آموزان با اطمینان کامل بر سر کلاس های درس حضور پیدا کنند.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین بر نظارت بیشتر بر حوزه حمل و نقل در ایام اربعین و استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری به صورت جدی تأکید کرد.
انتهای پیام




دانشگاه‌ها و مدارس حضوری و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت

منبع: ایـسنا
? دانشگاه‌ها و مدارس حضوری و هیچ تعطیلی نخواهیم داشت