خون شهیدان موجب ثبات درخت انقلاب است

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس گفت: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به همراه امام جمعه شهرستان منوجان، […]

نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس گفت: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به همراه امام جمعه شهرستان منوجان، امام جمعه اهل تسنن، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان منوجان، فرمانده سپاه، رییس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان با خانواده معظم شهید محمد بهرامی در شهرستان منوجان از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

منصور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و بیان کرد: دهه مبارک فجر بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب است.

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند است. 

شکرالهی خاطرنشان کرد:خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده‌ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

انتهای خبر/محمدی




خون شهیدان موجب ثبات درخت انقلاب است

منبع:آرمـان
? خون شهیدان موجب ثبات درخت انقلاب است