نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

کرمان- با حضور معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کشور تعداد ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند نصب شد. به گزارش نذیر کرمان، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با […]



کرمان- با حضور معاون سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کشور تعداد ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند نصب شد.

به گزارش نذیر کرمان، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر ۶۰۹۵۱۲۳


نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

منبع: مــهر
? نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند