خدمات اتوبوسرانی برای تماشاگران بازی استقلال و ذوب‌آهن

به گزارش نذیر کرمان، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان که امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران […]

به گزارش نذیر کرمان، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان که امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، در نظر گرفته شده است. این اتوبوس‌ها تماشاگران را پس از پایان بازی از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه منتقل خواهند کرد.

همچنین عوامل نظارتی شرکت واحد اتوبوسرانی در محل ورزشگاه مستقر خواهند بود تا بر خدمات ارائه شده نظارت کنند. ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر از ورزشگاه آزادی به ایستگاه‌های مقصد، خدمات خود را ارائه خواهد داد.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات اتوبوسرانی برای تماشای این مسابقه می‌توانند در زمان‌های مقرر در ایستگاه‌های اتوبوس اطراف ورزشگاه آزادی حضور یابند.

کلمات کلیدی: استقلال، ذوب‌آهن، اتوبوسرانی، ورزشگاه آزادی، بازی فوتبال، تماشاگر، حمل و نقل

خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال استقلال و ذوب آهن

منبع: بــرنا
? خدمات ناوگان اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال استقلال و ذوب آهن