هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

کرمان- اداره کل هواشناسی کرمان از امروز دوشنبه به علت پیش بینی وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک در اکثر مناطق استان، هشدار سطح زرد صادر کرد. به گزارش نذیر کرمان، روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: پدیده طوفان شن از امروز دوشنبه در اکثر مناطق این استان […]



کرمان- اداره کل هواشناسی کرمان از امروز دوشنبه به علت پیش بینی وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک در اکثر مناطق استان، هشدار سطح زرد صادر کرد.

به گزارش نذیر کرمان، روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: پدیده طوفان شن از امروز دوشنبه در اکثر مناطق این استان آغاز و تا اوایل هفته آینده پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش، با توجه به خیزش گرد و خاک و انتقال ریزگردها از استان‌های همجوار، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی و کیفیت هوا در سطح استان به ویژه در مناطق شمالی، شمال غربی و مناطق جنوب شرقی مورد انتظار است.

هشدار زرد هواشناسی به این معنا است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلال ایجاد کند.

این هشدار برای آگاهی و مواجهه با پدیده‌های با شدت بیشتر از حد معمول صادر می‌شود تا تدابیر لازم از سوی مردم و مسئولان صورت گیرد.

یادآور می‌شود: گرد و غبار از صبح امروز هوای مرکز استان کرمان و برخی از مناطق این استان را فراگرفته است.

کد خبر ۶۱۲۰۴۹۶


هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد

منبع: مــهر
? هواشناسی استان کرمان هشدار زرد صادر کرد