مدارس استان کرمان قبل از اعلام رسمی میزان شهریه را اعلام نکنند

کرمان- رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اعلام شهریه مدارس و مراکز استان کرمان قبل از اعلام رسمی سامانه شهریه خلاف قانون است. به گزارش نذیر کرمان، محسن محمدی نژاد دوشنبه در گردهمایی کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان که در […]



کرمان- رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اعلام شهریه مدارس و مراکز استان کرمان قبل از اعلام رسمی سامانه شهریه خلاف قانون است.

به گزارش نذیر کرمان، محسن محمدی نژاد دوشنبه در گردهمایی کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان که در شهر رفسنجان برگزار شد، اظهار داشت: معلمان سرمایه‌های اجتماعی نظام آموزش و پرورش هستند.

وی افزود: توجه به توانمندسازی مطلوب معلمان مدارس غیردولتی، ضامن پویایی و شکوفایی نسل آینده خواهد بود.

محمدی نژاد با بیان اینکه اولویت اصلی در مدارس غیردولتی جذب نیروی انسانی توانمند است، افزود: جذب نیروی انسانی در مدارس غیردولتی باید مرتبط و متناسب با رشته تدریس و دارای تأیید صلاحیت گزینش، طبق ضوابط قوانین وزارت آموزش و پرورش باشد.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مؤسسان مسئول تمامی بخش‌ها و نیروهای آموزشگاه تحت مدیریت خود هستند.

وی ادامه داد: لازم است به صورت مستمر جلسات توجیهی برای معلمان و کارکنان آموزشگاه‌ها، در راستای تبیین و تشریح آئین نامه‌ها و قوانین مدرسه برگزار شود.

محمدی نژاد با اشاره نقش سازنده و مؤثر مدارس غیردولتی در آموزش و پرورش، خواستار تعامل مستمر مؤسسان و مدیران آموزش و پرورش برای رفع مشکلات شد.

وی در خصوص ورود اطلاعات دقیق در سامانه مشارکت‌ها برای تعیین شهریه و پرداخت حقوق و مزایا برابر قوانین و مقررات تاکید کرد.

محمدی نژاد ضمن قدردانی از فعالیت‌های فعالان حوزه تعلیم و تربیت، با تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های اجرایی مدارس گفت: یکی از مهمترین قوانین رعایت عفاف و حجاب و پوشش دانش آموزان است.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمان در پایان به تشریح قوانین بیمه و حقوق و دستمزد پرداخت و به پرسش‌های مؤسسان پاسخ داد.

یادآوری می‌شود: جلسه آموزشی و توجیهی کارشناسان با حضور رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان، رئیس شورای مؤسسان استان، کارشناس مسئول و کارشناسان مدارس و مراکز غیردولتی استان در شهر رفسنجان برگزار شد.

کد خبر ۶۱۲۰۳۰۳


مدارس استان کرمان قبل از اعلام رسمی میزان شهریه را اعلام نکنند

منبع: مــهر
? مدارس استان کرمان قبل از اعلام رسمی میزان شهریه را اعلام نکنند