تیم بولینگ نابینایان و کم‌بینایان کرمان قهرمان کشور شد

نذیر کرمان/کرمان در مسابقات کشوری بولینگ آقایان، قهرمانی کشور تیم بولینگ نابینایان و کم بینایان کرمان به مقام قهرمانی رسید. به گزارش نذیر کرمان، در این مسابقات که در سه کلاس b1, b2 , b3  برگزار شد، بازیکنان تیم کرمان در قسمت انفرادی در هر سه کلاس به مقام قهرمانی رسیدند. بنابراین گزارش، در گروه […]

نذیر کرمان/کرمان در مسابقات کشوری بولینگ آقایان، قهرمانی کشور تیم بولینگ نابینایان و کم بینایان کرمان به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش نذیر کرمان، در این مسابقات که در سه کلاس b1, b2 , b3  برگزار شد، بازیکنان تیم کرمان در قسمت انفرادی در هر سه کلاس به مقام قهرمانی رسیدند.

بنابراین گزارش، در گروه b 1  عبدالله شهریاری به مقام اول و کسب مدال طلا نائل آمد و دیگر بازیکن کرمانی امیر امیرآجلو نفر پنجم ( با اختلاف سه پین کمتر ) شد.

در گروه b2  ناصر کرمی اول شد و جواد خاتونی دیگر بازیکن کرمانی دوم شد. همچنین در گروه b3  رمضان هابیلی اول شد و محمدعلی محمدی به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات تیمی نیز تیم نابینایان و کم بینایان کرمان که متشکل از سه نفر از گروه‌های b1،  b2 و b3 بود، مقام سوم را کسب کرد و در مجموع تیم آقایان کرمان با اخذ حداکثر امیتاز به قهرمانی این دوره از مسابقات نائل آمد.

شایان ذکر است: در این مسابقات که در بابلسر و با شرکت ۱۰ تیم از سراسر کشور برگزار شد، شش ورزشکار از کرمان به نام‌های عبدالله شهریاری، امیر امیرآجلو، جواد خاتونی، ناصر کرمی، حسن کامبخش، رمضان هابیلی و محمدعلی محمدی با مربیگری علی خراسانی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام




تیم بولینگ نابینایان و کم‌بینایان کرمان قهرمان کشور شد

منبع: ایـسنا
? تیم بولینگ نابینایان و کم‌بینایان کرمان قهرمان کشور شد