توقیف خودروهای سواری حامل سوخت قاچاق در استان کرمان 

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از کشف بیش از ۷۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از خودروهای سبک و سنگین عبوری در ۱۰ ماهه امسال خبر داد. سرهنگ علی رضایی امروز ۹ بهمن ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راه مستقر در سطح راه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه استان علاوه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از کشف بیش از ۷۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از خودروهای سبک و سنگین عبوری در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ علی رضایی امروز ۹ بهمن ماه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس راه مستقر در سطح راه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه استان علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در راستای مقابله با مخلان امنیت اقتصادی نیز اجرای ماموریت نموده و در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۰ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکثر سوخت‌های کشف شده مربوط به خودروهای سواری بوده، افزود: حمل سوخت در خودروهای سواری به مثابه حمل بمب متحرک است که با کوچکترین ضربه امکان انفجار آن وجود دارد از این رو جلوگیری از تردد خودروهای سوخت‌بر با جدیت توسط تیم‌های پلیس راه انجام می‌شود تا خود این افراد متخلف و همچنین سایر رانندگان عبوری از حوادث احتمالی به دور باشند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه حفظ جان هموطنان و جلوگیری از حوادث و سوانح اولویت اصلی ماموریت‌های پلیس راه است، گفت: رانندگان خودروهایی که اقدام به بارگیری و حمل مواد سوختی غیرمجاز می‌کنند، به مراجع قضایی معرفی و خودروی آنان توقیف خواهد شد.

انتهای پیام 




توقیف خودروهای سواری حامل سوخت قاچاق در استان کرمان 

منبع: ایـسنا
? توقیف خودروهای سواری حامل سوخت قاچاق در استان کرمان