توقیف تریلر حامل روغن خوراکی غیرمجاز در ایستگاه بازرسی مرصاد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۱۵ هزار ۳۴۰ لیتر روغن خوراکی غیر مجاز به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا میرحبیبی” گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی “مرصاد” هنگام کنترل […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۱۵ هزار ۳۴۰ لیتر روغن خوراکی غیر مجاز به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا میرحبیبی” گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی “مرصاد” هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلر حامل روغن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این تریلر ۱۵ هزار و ۳۴۰ لیتر روغن خوراکی بدون مجوز قانونی را کشف کردند که مشخص شد به منظور خروج از کشور عازم مناطق شرقی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۷ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه یک متهم به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

پوشش ترافیکی محور‌های سیرجان با هم افزائی ۱۰ تیم انتظامی با پلیس راه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از حضور و هم افزائی ۱۰ واحد گشت انتظامی با تیم‌های گشت پلیس راه برای کنترل محور‌های پر تردد این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

 سرهنگ “منصور رمضان نژاد”در این رابطه گفت: با توجه به حجم ترافیکی و تردد یالای مسافران نوروزی و شهروندان در محور‌های مواصلاتی شهرستان که اکثرا راهی استان هرمزگان هستند برای کنترل و کاهش سوانح جاده ای، تیم‌های گشت کلانتری و پاسگاه‌های شهرستان نیز به تیم‌های پلیس راه اضافه شده اند و به طور مستمر تا پایان سفر‌های نوروزی برای کنترل تردد‌ها فعال خواهند بود.

او با اشاره به اینکه بنا به بررسی‌های میدانی، حضور پلیس از نظر بازدارندگی و کاهش رفتار‌های حادثه ساز در سطح جاده‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که هر جا پلیس حضور داشته تصادفات و تلفات جانی نیز کاهش پیدا کرده است.

جانشین انتظامی سیرجان با اشاره به قرار گرفتن شهرستان سیرجان در محور ترانزیتی مهم کشور و داشتن راه ارتباطی با استان‌های فارس، یزد و هرمزگان و تردد‌های زیاد ناشی از معادن و دیگر شرکت‌های تولیدی گفت: در این رابطه عوامل انتظامی و گشت پلیس راه در قالب ۲۰ واحد در نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی شهرستان به صورت شبانه روزی فعال هستند و ضمن کنترل رفتار‌های پر خطر تلاش می‌کنند از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری شود.

فت فتو کرمان کرمان




توقیف تریلر حامل روغن خوراکی غیرمجاز در ایستگاه بازرسی مرصاد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? توقیف تریلر حامل روغن خوراکی غیرمجاز در ایستگاه بازرسی مرصاد