توضیحات مقام ارشد نظامی نزاجا در خصوص امنیت مرزها

نذیر کرمان/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور با بیان این مطلب که مسئولیت تامین داخلی برعهده سپاه و نیروی انتظامی است، گفت: امن‌ترین مرزها، مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و بیش از ۱۱ تیپ ارتش در مرزها مستقر هستند و مجموع اقداماتی انسدادی که در مرزها انجام می‌شود بی‌نظیر است و تا […]



نذیر کرمان/کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور با بیان این مطلب که مسئولیت تامین داخلی برعهده سپاه و نیروی انتظامی است، گفت: امن‌ترین مرزها، مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و بیش از ۱۱ تیپ ارتش در مرزها مستقر هستند و مجموع اقداماتی انسدادی که در مرزها انجام می‌شود بی‌نظیر است و تا پایان سال دیگر کوچکترین ترددی در مرزهای افغانستان تحت مسئولیت ارتش نخواهیم داشت.

امیر غلامعلیان صبح امروز ۲۰ فروردین ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: با توزیع جهیزیه و اقلام مورد نیاز مددجویان کمیته امداد برنامه‌های دهه بزرگداشت ارتش در استان کرمان آغاز می‌شود.

وی با بیان این مطلب که با همت کارکنان ارتش استان روز گذشته دو زندانی نیازمند را آزاد کردیم، ادامه داد: عصر امروز میزبان حدود ۳۰۰ یتیم مددجویان کمیته خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور افزود: بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر صیاد شیرازی و چهل و پنجمین سالگرد شهادت شهید قرنی در ساعت ۱۰ صبح ۲۵ فروردین ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: دیدار جمعی از ارتشیان با ولی فقیه در استان و تشریح آخرین دستاوردهای ارتش در مصاحبه فرماندهان ارتش از دیگر برنامه‌های این دهه است.

امیر غلامعلیان با اشاره به خدمت‌رسانی کادر درمان بیمارستان امام حسین در مناطق کم برخوردار استان در روز ۲۹ فروردین ماه، اظهار کرد: رژه باشکوه ارتش در ۲۹ فروردین در بلوار ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

وی مراسم اهدا خون برای جامعه نیازمند در اولین روز از اردیبهشت ماه، مسابقات ورزشی، همایش‌های پیاده‌روی و برنامه‌های فرهنگی، مراسم غبارروبی مرقد شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه‌های دهه ارتش برشمرد و افزود: تشریح دستاوردهای ارتش برای مردم در ۳۱ فروردین ماه قبل از خطبه‌های نمازجمعه و همچنین برگزاری میز خدمت نیز در محل مصلی امام علی علیه السلام خواهیم داشت.

ارشد نظامی آجا در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: ساختمان‌های شهرک هوانیروز هر چند که قدمت آنها زیاد است اما جزو مقاوم‌ترین ساختمان‌ها هستند.

وی ادامه داد: فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح هستم و برنامه‌های خوبی برای نیروهای مسلح در این زمینه داریم.

امیر غلامعلیان در خصوص اقدامات ارتش در حوزه مسکن در استان کرمان اظهار کرد: ساخت ۹۰۰ واحد مسکونی سازمانی پیش‌بینی کردیم که فاز اول آن افتتاح شده و فاز دو آن در مردادماه به بهره برداری خواهد رسید و در حوزه منزل شخصی حدود ۲۷۰۰ واحد زمین به نیروهای ارتش واگذار شده و ۶۰ واحد منزل شخصی تحویل شده است ضمن آنکه بیمارستان امام حسین علیه‌السلام کاملاً بازسازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین امنیت را در داخل کشور داریم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شمال استان سیستان و بلوچستان مسئولیت کنترل نوار مرزی دارد و نزدیک ۵۰ هزار متردد اتباع غیرمجاز از تیرماه ۱۴۰۰ تا امروز دستگیر و تحویل نیروی انتظامی شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در جنوب شرق کشور با بیان این مطلب که مسئولیت تامین داخلی برعهده سپاه و نیروی انتظامی است، اظهار کرد: امن‌ترین مرزها، مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و بیش از ۱۱ تیپ ارتش در مرزها مستقر هستند و مجموع اقداماتی انسدادی که در مرزها انجام می‌شود بی‌نظیر است و تا پایان سال دیگر کوچکترین ترددی در مرزهای افغانستان تحت مسئولیت ارتش نخواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: ارتش به صورت رایگان اقدامات فقرزدایی، راه سازی و لایروبی رودخانه‌های مستعد سیلاب در برخی نقاط جنوب استان کرمان توسط گروه مهندسی ارتش در حال انجام است.

انتهای پیام


توضیحات مقام ارشد نظامی نزاجا در خصوص امنیت مرزها

منبع: ایـسنا
? توضیحات مقام ارشد نظامی نزاجا در خصوص امنیت مرزها