توضیحات مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان درخصوص حواشی حضور خبرنگاران در دانشگاه باهنر

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در خصوص ممانعت از حضور خبرنگاران در دانشگاه شهید باهنر کرمان و حواشی آن توضیحاتی ارائه کرد.  محمدرضا نژادحیدری گفت: از زمانی که گزارش برخورد عوامل دانشگاه باهنر کرمان با خبرنگار خبرگزاری تسنیم را دریافت کردیم، پیگیری موضوع را در دستور کار جلسه صبح سه شنبه خانه مطبوعات […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان در خصوص ممانعت از حضور خبرنگاران در دانشگاه شهید باهنر کرمان و حواشی آن توضیحاتی ارائه کرد. 

محمدرضا نژادحیدری گفت: از زمانی که گزارش برخورد عوامل دانشگاه باهنر کرمان با خبرنگار خبرگزاری تسنیم را دریافت کردیم، پیگیری موضوع را در دستور کار جلسه صبح سه شنبه خانه مطبوعات قرار دادیم. 

وی ضمن ابراز تاسف از برخورد صورت گرفته با خبرنگار مذکور افزود: برخی اعضای هیات مدیره پیشنهاد داشتند بیانیه‌ای از سوی خانه مطبوعات در انتقاد از این ماجرا صادر شود، اما چون استاندار کرمان موضع منطقی و قاطعی در این مورد داشتند، صدور بیانیه رای لازم را کسب نکرد. 

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از خانه مطبوعات کرمان، نژادحیدری گفت: هیات مدیره ضمن تاکید بر ضرورت دلجویی از خبرنگار تسنیم، معتقد بودند که بایستی با گفت و گو مسئله را حل و فصل کرد و ضمن رعایت ملاحظات دانشگاه تلاش کرد تا راه حضور خبرنگاران در نشست‌هایی که در دانشگاه برگزار می‌شود، باز شود. 

به گزارش نذیر کرمان، در پی حضور سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ ۱۵ آبان ماه جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان، از حضور خبرنگاران برای پوشش جلسه ممانعت به عمل آمده و برخورد ناشایستی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم صورت گرفته است.

انتهای پیام 




توضیحات مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان درخصوص حواشی حضور خبرنگاران در دانشگاه باهنر

منبع: ایـسنا
? توضیحات مدیرعامل خانه مطبوعات کرمان درخصوص حواشی حضور خبرنگاران در دانشگاه باهنر