توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده جنوب و شرق کرمان

فت فتو/کرمان به گفته جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۱۰ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان در بین نیازمندان مناطق شرق و جنوب استان توزیع می شود. سردار محمدعلی نظری ظهر امروز ۲۲ خردادماه در رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه کرامت گفت: سپاه ثارالله استان کرمان […]

فت فتو/کرمان به گفته جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۱۰ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۶ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان در بین نیازمندان مناطق شرق و جنوب استان توزیع می شود.

سردار محمدعلی نظری ظهر امروز ۲۲ خردادماه در رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه کرامت گفت: سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری دفتر آستان قدس رضوی حدود ۱۰ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی را به مناسبت دهه کرامت بین نیازمند توزیع می کند.

وی ارزش این بسته های معیشتی را حدود ۶ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان اعلام کرد و در ادامه از آغاز توزیع ۵۳ هزار پرس غذای گرم بالغ بر یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه بیان کرد: این بسته های معیشتی که شامل؛ برنج، ماکارونی، شکر، روغن مایع، رب گوجه، مرغ منجمد و بسته های یک و نیم کیلویی گوشت گرم و حبوبات به مناطق جنوب و شرق استان همراه با مقداری نمک تبرکی آستان قدس ارسال شده و می شود.

انتهای پیام




توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده جنوب و شرق کرمان

منبع: ایـسنا
? توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی میان اقشار آسیب دیده جنوب و شرق کرمان