تبریک فرماندار بم به مناسبت هفته دولت

هادی شهسوار پور گفت: هفته دولت فرصتی است تا کارنامه خدمتگزاری دولت انقلابی را مرور کنیم. به گزارش فت فتو ،هادی شهسوار پور فرماندار بم طی پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: ” بسم الله الرحمن الرحیم  “ فرماندار بم گفت: هفته دولت فرصتی است تا کارنامه خدمتگزاری […]

هادی شهسوار پور گفت: هفته دولت فرصتی است تا کارنامه خدمتگزاری دولت انقلابی را مرور کنیم.

به گزارش فت فتو ،هادی شهسوار پور فرماندار بم طی پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

” بسم الله الرحمن الرحیم  “

فرماندار بم گفت: هفته دولت فرصتی است تا کارنامه خدمتگزاری دولت انقلابی را مرور نموده و با الهام گرفتن از شایستگی های دولتمردان شهید رجایی و باهنر مسیر پرفراز و نشیب خدمتِ بی منت را تداوم بخشیده و همواره با خود یادآوری کنیم که نظام با ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران گرانقدر به دست ما رسیده است.

شهسواری پور اعلام کرد :بر ما فرض است تا قدر آن را دانسته و خدمت را بعنوان عبادت در محضر خدا تلقی نموده و برای خدمتگزاری بیشتر به مردم و پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی خصوصا شهرستان  بم  تلاش نماییم.

وی بیان کرد:  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت ، بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت در شهرستان بم  تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولايت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) ، اجرای برنامه های دولت انقلابی  از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/بم
 




تبریک فرماندار بم به مناسبت هفته دولت

منبع:آرمـان
? تبریک فرماندار بم به مناسبت هفته دولت