بهره برداری از طرح های عمرانی در ریحانشهر

۴ طرح مختلف عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش  فت فتو از کرمان، با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال ۴ طرح مختلف عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. حسین مومنی سرپرست شهرداری ریحانشهر درمراسم بهره برداری از این طرح ها که با حضور […]

۴ طرح مختلف عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش  فت فتو از کرمان، با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال ۴ طرح مختلف عمرانی در ریحانشهر زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حسین مومنی سرپرست شهرداری ریحانشهر درمراسم بهره برداری از این طرح ها که با حضور مدیرامور شهری و روستایی استانداری کرمان، فرماندار زرند وامام جمعه ریحان شهر برگزار شد،گفت: یکی از این طرح‌ها در قالب ۱۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر با هزینه ۱۵ میلیارد ریال بود.

او افزود: تکمیل میدان حاج‌قاسم‌سلیمانی و نصب المان، روشنایی و زیباسازی با اعتبار پانصد میلیون ریال، هزار متر مربع ییاده رو سازی و فرش موزائیک و سنگ فرش معابر با هزینه ۲ میلیارد ریال و پروژه روشنایی بلوار امام خمینی  به طول ۸ کیلومتر با مشارکت ۵۰ درصدی اداره برق با هزینه ۴۰ میلیارد ریال از طرح‌های افتتاح شده در ریحان شهر بود.

او بیان کرد: از عملیات اجرایی ورودی شهرک امام علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع)بازدید شد در این بازدید اعلام شد این طرح با اعتبار ۵میلیارد ریال با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و با بهره برداری از طرح‌های افتتاح شده بیش از ۱۰۰۰ خانوار از مزایای آن‌ها بهرمند شدند.

 شهسواری مدیرامور شهری و روستایی استانداری کرمان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در سال جاری ۳۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است .

او افزود: این اعتبارات به ۸۴ شهرداری اختصاص یافته و نسبت به سال گذشته هزار میلیارد تومان افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح




بهره برداری از طرح های عمرانی در ریحانشهر

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بهره برداری از طرح های عمرانی در ریحانشهر