۹۶ درصد از مصوبات سفر اول رئیس جمهور به ایلام اجرایی شده است

استاندار ایلام از اجرای ۹۶ درصدی مصوبات سفر اول رئیس جمهور به این استان خبر داد. حسن بهرام نیا در نشست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده این سفر، ۹۶ درصد از آنها اجرایی شده است. این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد آنها به […]

استاندار ایلام از اجرای ۹۶ درصدی مصوبات سفر اول رئیس جمهور به این استان خبر داد.

حسن بهرام نیا در نشست مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام گفت: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده این سفر، ۹۶ درصد از آنها اجرایی شده است. این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد آنها به مرحله اجرا درآمده‌اند.

برای مصوبات سفر اول رئیس جمهور به ایلام ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که ۴ هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان آن در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص یافته است.

بهرام نیا با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر تا تکمیل همه طرح‌ها، از مدیران خواست تا در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی همچنین از پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پروژه‌های نوسازی و تجهیز مدارس استان در قالب مصوبات سفر خبر داد و گفت که این پروژه‌ها حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

استاندار ایلام همچنین از تکمیل ۱۸ پروژه از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی در قالب مصوبات سفر خبر داد و گفت که مابقی پروژه‌ها تا خردادماه تکمیل خواهند شد.

اجرای ۹۶ درصدی مصوبات سفر اول رئیس جمهور به ایلام نشان‌دهنده اهتمام دولت به توسعه این استان و عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات و چالش‌های موجود در این منطقه است.

امیدواریم با ادامه روند پیگیری مصوبات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از تمام طرح‌های باقی‌مانده در موعد مقرر باشیم و مردم ایلام از ثمرات این سفر بیش از پیش بهره‌مند شوند.

کلمات کلیدی: ایلام، سفر رئیس جمهور، مصوبات، اجرای مصوبات، توسعه، عمران، بهداشت، آموزش

۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام اجرایی شد

منبع: بــرنا
? ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام اجرایی شد