بهره‌وری بیش از ۴۷ هزار نفر از پویش هلال رحمت در کرمان 

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴۷ هزار و ۶۷۰ نفر در سراسر استان از خدمات معیشتی و حمایتی این پویش به ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در نقاط محروم و کم‌برخوردار بهره‌مند شدند.  رضا فلاح با اشاره به اجرای پویش هلال رحمت بیان کرد: این پویش ملی از […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴۷ هزار و ۶۷۰ نفر در سراسر استان از خدمات معیشتی و حمایتی این پویش به ارزش ریالی ۶ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در نقاط محروم و کم‌برخوردار بهره‌مند شدند. 

رضا فلاح با اشاره به اجرای پویش هلال رحمت بیان کرد: این پویش ملی از سوی سازمان داوطلبان به منظور حمایت از محرومین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شد که از اسفندماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه یافت.
وی با اشاره به رونمایی از آخرین فاز اجرای پویش هلال رحمت با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر در استان کرمان خاطرنشان کرد: ۴۵۰۰ سبد غذایی، ۶۰ سری جهیزیه و ۱۳ ویلچر به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به مناسبت گرامیداشت هفته هلال به مناطق محروم استان ارسال شد. 
فلاح تصریح کرد: این پویش با هدف تامین بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند و کم تر برخوردار با تمرکز بر مناطق حاشیه نشین و روستایی در استان کرمان اجرا شد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در مجموع ۷ هزار بسته غذایی، ۸ هزار پرس غذای گرم، ۱۰۹ ست جهیزیه و وسایل منزل، ۳۰۰ ثوب کفش و پوشاک، ۳۰ تُن آرد، ۱۳ ویلچر و ۱۰۰ سیم کارت دانش آموزی در قالب اجرای این پویش به افراد نیازمند در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام




بهره‌وری بیش از ۴۷ هزار نفر از پویش هلال رحمت در کرمان 

منبع: ایـسنا
? بهره‌وری بیش از ۴۷ هزار نفر از پویش هلال رحمت در کرمان