بسته خبری پلیس کرمان| از رفع تصرف زمین‌هایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال تا کشف یک خودرو سرقتی

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، تازه‌ترین اقدامات پلیس کرمان را منتشر کرد که موضوعات مختلفی از جمله رفع تصرف زمین‌هایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در کرمان تا کشف یک دستگاه خودروی لیفان سرقتی در بردسیر را شامل می‌شوند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی پورامینایی اظهار داشت: در […]


پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، تازه‌ترین اقدامات پلیس کرمان را منتشر کرد که موضوعات مختلفی از جمله رفع تصرف زمین‌هایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در کرمان تا کشف یک دستگاه خودروی لیفان سرقتی در بردسیر را شامل می‌شوند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی پورامینایی اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی در چند نقطه از شهر کرمان و با بررسی میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان بیش از ۳ هزار متر مربع از اراضی ملی به صورت غیرقانونی به تصرف درآمده است.

 وی افزود: در این راستا ماموران پلیس کرمان با هماهنگی قضایی به همراه مسؤولان قضایی و کارشناسان شهرداری به محل اعلامی اعزام و اراضی مذکور که بنا به اعلام کارشناسان ۱۲۰ میلیارد ریال ارزش داشتند رفع تصرف شدند.

لیفان سرقتی در بردسیر کشف شد

فرمانده انتظامی بردسیر از کشف یک دستگاه خودروی لیفان سرقتی در گشت‌زنی‌های هدفمند ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

منصور رمضان‌نژاد عنوان داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودروی لیفان ایکس ۶۰ از یکی از محله‌های شهر، مراتب با اجرای طرح مهار و کنترل محورها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۱ با پیگیری‌های مستمر و انجام کار اطلاعاتی از تردد خودروی مورد نظر در یکی از نقاط حاشیه شهر مطلع و این خودرو را با گشت‌زنی‌های هدفمند کشف کردند.

رمضان‌نژاد با اشاره به این که دستگیری سارق نیز در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست: با نصب تجهیزات ایمنی از به سرقت رفتن خودرو و موتورسیکلت خود پیشگیری کنند.

 شناسایی و دستگیری سارق شیرآلات و کنتورهای آب در زرند

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری یک سارق با کشف ۱۰ مورد سرقت شیرآلات منزل و ۶ مورد کنتور آب ساختمان‌های در حال ساخت خبر داد.

صمدالله ترابی گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت شیرآلات و کنتور آب در نقاط مختلف شهرستان زرند، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی یک سارق سابقه را شناسائی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

ترابی با اشاره به کشف تعدادی از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق بیان کرد: این فرد در مواجهه با شواهد و مدارک پلیس و بازجوئی‌های بعدی به ۱۰ فقره سرقت شیرآلات منازل و ۶  فقره کنتور آب از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرد که در این خصوص یک مالخر نیز دستگیر شد.

انهدام باند سرقت احشام سنگین در فاریاب

فرمانده انتظامی فاریاب از انهدام باند ۴ نفره سرقت و ذبح غیرمجاز احشام سنگین با کشف ۱۸ مورد سرقت در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

 حیدر احمدیوسفی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت احشام سنگین وزن در مناطق روستایی، ماموران پلیس فاریاب با انجام اقدامات اطلاعاتی به دست داشتن ۶ متهم در این سرقت‌ها پی برده و متوجه شدند این افراد گوشت احشام سرقتی را به مالخرهایی در شهرستان کهنوج می‌فروشند.

وی افزود: در این راستا ماموران با اعزام تیم به شهرستان کهنوج و اخذ دستور قضایی، قصابی مورد نظر را پلمب و ۲ نفر را به اتهام خرید گوشت مسروقه دستگیر و در عملیاتی دیگر نیز با حضور ضربتی در شهرستان جیرفت ۲ نفر از عاملان سرقت احشام را دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی فاریاب تصریح کرد: این سارقان تاکنون به انجام ۱۸ مورد سرقت احشام سنگین وزن اعتراف کرده‌اند که تلاش ماموران برای دستگیری ۲ متهم دیگر و احقاق حق اهالی مناطق روستایی که از آن‌ها سرقت شده در حال انجام است.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش





بسته خبری پلیس کرمان| از رفع تصرف زمین‌هایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال تا کشف یک خودرو سرقتی

منبع: فــارس
? بسته خبری پلیس کرمان| از رفع تصرف زمین‌هایی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال تا کشف یک خودرو سرقتی