بسته بندی عرضه شِکر در استان کرمان

بمنظور جلوگیری از افزایش قیمت شِکر در بازارکرمان ، شکر بسته بندی و سهمیه روغن خام افزوده می‌شود. به گزارش فت فتو، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت درنشست تنظیم بازار استان کرمان گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت شکر و در پی ان کمبود شکرمقرر شد شکر بسته بندی  و در بازار […]

بمنظور جلوگیری از افزایش قیمت شِکر در بازارکرمان ، شکر بسته بندی و سهمیه روغن خام افزوده می‌شود.

به گزارش فت فتو، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت درنشست تنظیم بازار استان کرمان گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت شکر و در پی ان کمبود شکرمقرر شد شکر بسته بندی  و در بازار عرضه شود تا جلوی تخلفات ان گرفته شود.

قوام می‌گوید:  تصمیم گرفتیم علاوه بر سهمیه ۵۰ هزارتُنی روغن خام در سال ۱۵ هزارتُن سهمیه مازاد با مکاتبات انجام شود وهمچنین در این نشست اعضای ستاد از جمله سازمان جهاد کشاورزی اتاق اصناف و اتحادیه صنف گزارشی از وضعیت روغن شکر و توزیع برنج ارائه کردند.

همچین اقای مهرابی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از وضعیت توزیع شکر و قیمت در بازار و همچنین وضعیت کمبود روغن اظهار داشت: فرمانداران، نهاد‌های دولتی، بسیج اصناف و اطلاعاتی و تعزیرات حکومتی بازار را رصد کنند و گزارش‌های خود را ارائه کنند.

وی افزود: استان کرمان حداکثر ۱۰۰ هزار تن مصرف شکر دارد، اما آمار خرید ما بیش از این میزان است که نشان می‌دهد یک جای کار می‌لنگد.

همچنین حسینی نژاد ریس سازمان صمت استان هم بسته بندی را برای تعدیل قیمت و جلوگیری از نشت ان موثر دانست و مقرر شد بسته بندی اجباری شود.

وی افزود: شرکت بازرگانی دولتی برای مدیریت بهتر شکر را به صورت بسته بندی و به قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تا ۱۴ هزار تومان عرضه کند که جلو نشتی بازار را هم می‌گیرد.




بسته بندی عرضه شِکر در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بسته بندی عرضه شِکر در استان کرمان