بزرگ‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی با حماسه ۹ دی درهم شکست

فرماندار رودبار جنوب گفت: ملت بزرگ ایران با بصیرت انقلابی خود حماسه ۹ دی بزرگترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی را درهم شکستند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ اجتماع پرشور حماسه ۹ دی با حضور مسئولین و مردم با بصیرت رودبار جنوب در مصلی بزرگ شفهرستان برگزار شد.   علی پرورش فرماندار […]

فرماندار رودبار جنوب گفت: ملت بزرگ ایران با بصیرت انقلابی خود حماسه ۹ دی بزرگترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی را درهم شکستند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ اجتماع پرشور حماسه ۹ دی با حضور مسئولین و مردم با بصیرت رودبار جنوب در مصلی بزرگ شفهرستان برگزار شد.

 
علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در اجتماع ۹ دی شهرستان رودبار جنوب ضمن گرامیداشت روز بصیرت اظهار کرد: از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی سران استکبار به دنبال فتنه‌انگیزی علیه نظام هستند.
 
فرماندار رودبار جنوب خاطر نشان کرد: راهبری‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی همیشه فتنه‌ها را خنثی کرده است.
 
وی تصریح کرد: استکبار جنگ هشت ساله نابرابر را بر ما تحمیل کردند که با جان‌فشانی رزمندگان اسلام دشمنان ناکام ماندند.
 
علی پرورش گفت: فتنه ۸۸ بزرگ‌ترین فتنه تاریخ اسلام بود که با رمز تقلب در انتخابات کلید خورد که با بصیرت مردم جمع شد.
 
فرماندار رودبار جنوب عنوان کرد: ملت بزرگ ایران با الهام از هدایت‌های الهی و با بصیرت انقلابی در حماسه ۹ دی، بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ بر علیه نظام دینی و ولایی ایران اسلامی را در هم شکست.
 
وی افزود: مردم همیشه در صحنه و بیدار در ۹ دی مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان زدند و ۹ دی را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.
 
فرماندار شهرستان رودبار جنوب با اشاره به اینکه مردم پیروز تمامی میدان‌های فتنه علیه کشورمان هستند، بیان کرد: ۹ دی، حماسه‌ای که آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به‌صورت خودجوش آن را خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در این روز ملت بصیر و انقلابی ایران در لبیک به فرمان رهبری، با آفرینش حماسه‌ای عاشورایی توانست سیلی محکمی بر فتنه گران و آشوب طلبان و استکبار جهانی بزند.

منبع: پایگاه خبری رودبار ما

 
انتهای خبر/پورحیدر




بزرگ‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی با حماسه ۹ دی درهم شکست

منبع:آرمـان
? بزرگ‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام اسلامی با حماسه ۹ دی درهم شکست