بخشی از مالیات پرداخت شده استان به کرمان برگردد

کرمان – استاندار کرمان گفت: اگر بخشی از سهم مالیات پرداخت شده به کرمان برگردد، بار سنگینی از دوش استان و شرکت‌های دانش‌بنیان برداشته می شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای راهبری فناوری و تولید دانش‌بنیان استان کرمان با اعلام اینکه طبق آمار ۲۰ هزار میلیارد تومان مالیات […]

کرمان – استاندار کرمان گفت: اگر بخشی از سهم مالیات پرداخت شده به کرمان برگردد، بار سنگینی از دوش استان و شرکت‌های دانش‌بنیان برداشته می شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای راهبری فناوری و تولید دانش‌بنیان استان کرمان با اعلام اینکه طبق آمار ۲۰ هزار میلیارد تومان مالیات توسط فعالان اقتصادی استان کرمان پرداخت می‌شود، گفت: اگر بخشی از این اعتبار توسط نهادهای ذیربط به کرمان برگردد، بار سنگینی را از دوش استان و شرکت‌های دانش‌بنیان برمی‌دارد.

وی همچنین با گلایه نسبت به زیاد بودن سهم وصول مالیات در سطح استان با اشاره به کارکرد و اهمیت شرکتهای دانش بنیان افزود: ساختمان معاونت عمرانی استانداری پارک علم و فناوری استان واگذار می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در این ساختمان مستقر شوند و فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

استاندار کرمان در پایان خواستار تدوین آیین‌نامه تجلیل از نخبگان علمی از جمله دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیادها و دانشجویان برتراستان شد.

کد خبر ۵۸۱۰۳۲۸




بخشی از مالیات پرداخت شده استان به کرمان برگردد

منبع: مــهر
? بخشی از مالیات پرداخت شده استان به کرمان برگردد