بارش باران و برف، میهمان آخر هفته سیرجانی‌ها

رئیس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان گفت: امروز شهرستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته است که پیش‌بینی می‌شود این بارش ها تا روز شنبه ادامه یابند. محمد‌ذبیحی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» گفت: از صبح امروز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی، ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر، وزش‌باد و بارش باران […]

رئیس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان گفت: امروز شهرستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفته است که پیش‌بینی می‌شود این بارش ها تا روز شنبه ادامه یابند.

محمد‌ذبیحی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» گفت: از صبح امروز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی، ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر، وزش‌باد و بارش باران در سطح شهرستان آغاز و تا ظهر‌ شنبه به‌صورت متناوب و کم و بیش ادامه خواهد‌ داشت.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان اظهار کرد: با توجه به همراهی و ماندگاری هوای‌ سرد با این سامانه گاهاً بارش‌ها به صورت برف در سطح‌ شهرستان مخصوصاً مناطق سردسیر و کوهستانی پیش‌بینی‌ می‌شود.

وی بیان کرد: از لحاظ دمایی‌نیز، هوای‌سرد تا روز یکشنبه در سطح منطقه ماندگار خواهد بود و پس از آن از شدت‌ سرمای هوا کاسته می‌گردد.

ذبیحی‌نژاد تصریح کرد: به دنبال پدیده مه در نواحی مرتفع شهرستان و گردنه‌ها کاهش دید قابل ملاحظه‌ای خواهیم داشت.

رییس اداره هواشناسی شهرستان سیرجان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمینه هوا منفی هفت درجه و بیشینه هوا هفت درجه است.

انتهای خبر/سعید




بارش باران و برف، میهمان آخر هفته سیرجانی‌ها

منبع:آرمـان
? بارش باران و برف، میهمان آخر هفته سیرجانی‌ها