طرح‌های بسیج سازندگی امیدآفرین هستند

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت در سپاه از پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای ۱۰۷ نفر طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سجاد حاج‌ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: بسیج سازندگی با پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب اقتصاد […]



مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافت در سپاه از پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای ۱۰۷ نفر طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سجاد حاج‌ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» گفت: بسیج سازندگی با پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در قالب اقتصاد مقاومتی طی یک سال گذشته زمینه اشتغال مستقیم ۱۰۷ نفر در نقاط مختلف شهرستان بافت فراهم کردیم.
 

 مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۲ میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان توزیع شده و این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد.
 
 حاج ابراهیمی در ادامه بیان کرد: گروهای جهادی بسیج در ایام نوروز امسال نسبت‌به ساخت ۱۳ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهرستان اقدام شده است.
 
وی ضمن اشاره به راه‌اندازی شرکت تعاونی در یک سال گذشته افزود: طی یک سال گذشته چهار تعاونی با محوریت اشتغال ایجاد شده است که شامل تعاونی‌های تولیدی پوشاک، پته، زنبورداری و دامداری بوده است که زمینه اشتغال ۴۰ نفر را فراهم کرده است.
 
 مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت اظهار کرد: در شهرستان بافت ۵۶ روستا دچار بحران آب بودند که باهمت بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی و همچنین مجموعه آب و فاضلاب شهرستان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۰ روستا لوله‌کشی آب انجام شد و از بحران آب خارج شدند.
 
حاج ابراهیمی عنوان کرد: زوج‌های جوان نیازمند که در سطح شهرستان شناسایی شده بودند ظرفیت‌های های بسیج سازندگی در مجموع پنج سری جهیزیه شامل یخچال، پتو، قالی، تلویزیون، سرویس ظرف و… تقدیم زوج‌های جوان شد.
 
سجاد حاج ابراهیمی گفت: بسیج سازندگی ناحیــه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بافت در راستای توانمند شدن جهادگران بسیجی در دو سال اخیر ۲۲۰ نفر را با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در قالب کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و مهارت‌ورزی برای اشتغال تحت پوشش قرار داده است. 
 
وی اظهار کرد: بسیج سازندگی در قالب راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه مردمی و تعاونی‌های اشتغال‌زا برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی کرده همچنین در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی نظیر آبرسانی به روستاهای محروم و کم‌برخوردار؛ ساخت مسکن محرومین؛ احداث کارگاه‌های اشتغال احداث سرویس بهداشتی؛ حمام؛ ساخت مسجد؛ حرم مطهر شهدای گمنام؛ لایروبی قنوات و… با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به ثمر رسانده است. 
 
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بافت بیان کرد: در سال گذشته اقدام به ثبت ۱۱۵ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی بهداشت و درمان؛ فرهنگی آموزشی و در سامانه اطلس جهادی بسیج داشته‌ایم که زمینه‌ساز مجوزدار شدن بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در سطح شهرستان شده است. 
 
سجاد حاج ابراهیمی گفت: در راستای نام‌گذاری سال جدید در تلاشیم با مشارکت بیشتر مردم خدمات ارزنده‌ای در جهت محرومیت‌زدایی؛ اشتغال؛ اقتصادی مقاومتی و تحقیق شعار سال تلاش مضاعفی داشته باشیم و امیدآفرینی در سطح جامعه را افزایش دهیم. 

انتهای خبر/ م
 


طرح‌های بسیج سازندگی امیدآفرین هستند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? طرح‌های بسیج سازندگی امیدآفرین هستند