مجلس دوازدهم باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کند

منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس باید برای فائق آمدن بر جنگ اقتصادی قرارگاهی راهبردی ایجاد کند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محمدصالح جوکار با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مجلس دوازدهم در ابتدا باید مطابق فرمایش رهبر انقلاب وحدت و وفاق خود را حفظ کند چراکه بهترین عملکرد مجلس […]



منتخب مجلس دوازدهم گفت: مجلس باید برای فائق آمدن بر جنگ اقتصادی قرارگاهی راهبردی ایجاد کند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محمدصالح جوکار با اشاره به مهم‌ترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مجلس دوازدهم در ابتدا باید مطابق فرمایش رهبر انقلاب وحدت و وفاق خود را حفظ کند چراکه بهترین عملکرد مجلس در سایه همدلی رقم خواهد خورد.

منتخب مجلس دوازدهم و رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه مجلس باید در متن حرکت کند نه حاشیه افزود: نمایندگان مجلس باید با پرهیز از مسائل کم‌اهمیت و حاشیه برانگیز بر اولویت‌های مردم تمرکز کنند.

جوکار متذکر شد: در حال حاضر معیشت مردم کشور دچار مشکل شده است که این امر ناشی از تورم و بالا بودن نقدینگی در کشور است البته نباید از نقش تحریم‌ها را نیز در بروز مشکلات جاری غافل بود. 

منتخب مجلس دوازدهم گفت: برای برون‌رفت از شرایط موجود و فائق آمدن بر این جنگ اقتصادی مجلس دوازدهم باید برنامه‌ای اساسی تدوین کرده و یک قرارگاه راهبردی ایجاد کند و برای دستیابی به این مهم قوای مقننه و مجریه باید در کنار یکدیگر به تصمیم‌گیری بپردازند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: مجلس باید براساس مشکلات کشور اولویت‌گذاری کرده و بعد به تدوین قانون و نظارت بپردازد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب شعار سال جاری را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهادند و حلقه مفقوده کشور ما این است که مردم به معنای واقعی کلمه نقش موثری در حوزه اقتصاد ندارند. 

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: ما باید قوانینی تصویب کنیم که به مردم برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مهم کشور تضمین بدهد و اشخاص جامعه بتوانند از سهام‌داری انتفاع داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهیا خبر/م
 


مجلس دوازدهم باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کند

منبع:آرمـان
? مجلس دوازدهم باید قرارگاه اقتصادی ایجاد کند