مشت محکم سیرجانی‌ها‌ بر دهان استکبار جهانی

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان سیرجان همگام و هم‌صدا با ایران اسلامی، چهل‌و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حضور حماسی مردم سیرجان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از ساعات اولیه صبح در چهار راه رضوی و خیابان‌‌های […]

مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان سیرجان همگام و هم‌صدا با ایران اسلامی، چهل‌و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش گروه فرهنگ و سیاست پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» حضور حماسی مردم سیرجان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از ساعات اولیه صبح در چهار راه رضوی و خیابان‌‌های منتهی به چهار راه سپاه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

مردم دیاردارالحسین دیشب را با نوای الله اکبر به صبح رساندند و امروز نیز  همه آمده‌ بودند تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

آری امروز همه آمدند تا بار دیگر شعار مرگ بر شاه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دهند همه آمده بودند تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشند و بگویند مردم ایران هنوزهم پای آرمان‌های امام راحل هستند و به احترام خون تک تک شهدای انقلاب چون سرو ایستاده‌اند و قد علم کرده‌اند تا دشمنان اجازه دست درازی به کشورمان را نداشته باشند.

آنچه بیشتر از همه درمیان جمعیت به چشم می‌خورد حضورخانواده‌ها در کنار کودکان ونوجوانانشان بود؛ فرزندان دهه نودی و صدی‌هایی که آمده‌اند بگویند هرچند پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه مردم ایران را به چشم ندیده‌اند اما برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی که چندین نسل را با خود همراه کرده خواهند ایستاد.

درادامه این مراسم با شکوه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این‌ نظام به برکت حضور مردم مقتدر  پابرجاست گفت: ملت همیشه در صحنه همچون گذشته، اسلام، رهبری و نظام را یاری کردند و با حضور با شکوهی که در راهپیمایی داشتند به اقتدار همیشگی نظام عینیت بخشیدند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم اذعان کرد: یازده اسفندماه انتخابات مجلس و خبرگان را در پیش‌رو داریم و ببینید دشمن چه تلاشی می‌کند که ملت شریف ایران در انتخابات مشارکت نداشته باشند اما کور خوانده‌اند ملّت همیشه در صحنه با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ملت شریف ایران همانند ادوار گذشته در انتخابات که اقتدار، قدرت ملت و کشورمان را به دنبال دارد در این صحنه نیز حماسه به وجود خواهد آمد.

و امروز بار دیگر مردم سیرجان با حضور حماسی خود در صحنه نشان دادند که راه سلیمانی و مکتب مقاومت را زنده نگاه خواهند داشت.

انتهای خبر/ سعید

منبع: سیرجان خبر




مشت محکم سیرجانی‌ها‌ بر دهان استکبار جهانی

منبع:آرمـان
? مشت محکم سیرجانی‌ها‌ بر دهان استکبار جهانی