اولین جشنواره ورزشی کودکان در کرمان برگزار شد

این جشنواره توسط کمیته کودکان هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان به سرپرستی خانم عبدالکریمی و به مناسبت روز جهانی کودک برگزار گردید . به گزارش نذیر کرمان و به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در این جشنواره کودکان بین رده سنی ۴الی۹سال در آیتم های ورزشی که براساس مهارتهای […]

این جشنواره توسط کمیته کودکان هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان به سرپرستی خانم عبدالکریمی و به مناسبت روز جهانی کودک برگزار گردید .

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان در این جشنواره کودکان بین رده سنی ۴الی۹سال در آیتم های ورزشی که براساس مهارتهای حرکتی طراحی شده بود شرکت کردند و همچنین در زمان اجرای حرکات ورزشی ارزیابی از کودکان توسط مربیان این کمیته صورت گرفت .

این جشنواره باحضور رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان روح الله مطهری و دبیر هیات فاضل تقی زاده و هیات همراه و خانم کارگر مسئول امور بانوان ورزش شهرداری و هم چنین باحضور نماینده هیات همگانی استان کرمان خانم عبدالکریمی همراه بود.

خانم عبدالکریمی مسئول کمیته کودکان شهرستان کرمان ضمن تشکر از هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان افزود که ورزش برای کودکان لازمه اصلی کودکان کشورمان است باعث ایجاد تمرکز و اعتماد به نفس و کاهش استرس و اضطراب میشود .توسعه و افزایش مشارکت کودکان در بازی و ورزش از سیاست های این هیات میباشد

در پایان حکم هایی به یادبود توسط اقای دکتر مطهری و هیات همراه تقدیم کودکان شرکت کننده شد.

 




اولین جشنواره ورزشی کودکان در کرمان برگزار شد

منبع:یـزدان کـرمان
? اولین جشنواره ورزشی کودکان در کرمان برگزار شد