مراسم سوگواری جامعه بزرگ ورزش به یاد شهدای خدمت

مراسم سوگواری جامعه بزرگ ورزش در کنار مزار شهدای گمنام موزه دفاع مقدس با قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی، مرثیه سرایی و ادای دین و احترام به ساحت شهدای گمنام برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان با حضور کریم زاده معاون پشتیبانی و مرادی معاون فنی ، انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شجاع […]


مراسم سوگواری جامعه بزرگ ورزش در کنار مزار شهدای گمنام موزه دفاع مقدس با قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی، مرثیه سرایی و ادای دین و احترام به ساحت شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان با حضور کریم زاده معاون پشتیبانی و مرادی معاون فنی ، انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شجاع حیدری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، سرهنگ علی آبادی رییس سازمان بسیج ورزشکاران ، امیر جعفری رئیس و حمید شیردل دبیر هیات ورزش های همگانی استان کرمان، مربیان ایستگاه های ورزش روزانه بوستان ها و ورزشکاران و اعضای کمیته های هیات ورزش های همگانی استان کرمان مراسم سوگواری در کنار مزار شهدای گمنام موزه دفاع مقدس با قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی، مرثیه سرایی و ادای دین و احترام به ساحت شهدای گمنام برگزار شد.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از حضور همه ی مربیان و ورزشکاران و مسئولان قدردانی کرد و گفت: شهدای خدمت لحظه ای دست از خدمت و کار برنداشتند و زنده نگه داشتن یاد و‌ خاطره شان بر ما واجب است.

امیر جعفری از برپایی موکب های عزاداری و پذیرایی از ورزشکاران با حمایت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و شخص مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: ورزشکاران هیات ورزش های همگانی بصورت داوطلب برای انجام برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیش قدم می شوند و با نیت های صادقانه و اقدامات مجاهدانه برای نظام و ولایت نفش آفرینی می کنند.


مراسم سوگواری جامعه بزرگ ورزش به یاد شهدای خدمت

منبع:یـزدان کـرمان
? مراسم سوگواری جامعه بزرگ ورزش به یاد شهدای خدمت