اولین اجلاسیه بهشت استان کرمان برگزار شد

کرمان- اولین اجلاسیه بهشت (بنیان هم افزایی شبکه های تعلیم و تربیت اسلامی دختران) استان کرمان در محل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد. معاونت راهبران دختران بنیاد ملی نوجوان و ریاست بهشت کشور در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به تعریف اجلاسیه بهشت گفت: بهشت “بنیان هم افزایی شبکه های تعلیم […]

کرمان- اولین اجلاسیه بهشت (بنیان هم افزایی شبکه های تعلیم و تربیت اسلامی دختران) استان کرمان در محل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.

معاونت راهبران دختران بنیاد ملی نوجوان و ریاست بهشت کشور در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به تعریف اجلاسیه بهشت گفت: بهشت “بنیان هم افزایی شبکه های تعلیم و تربیت اسلامی دختران” است که در آن مدیران تشکل های تربیت اسلامی دختران نوجوان، دور هم جمع شده و ضمن هم افزایی، تجربه ها، ایده ها، محصولات و خدمات خود را برای تربیت دختران تراز انقلاب اسلامی به اشتراک می گذارند.

ماندانا جلالی افزود: اجلاسیه استان کرمان از یک ویژگی منحصر به فرد برخوردار است و آن هم ماموریت جهانی این خطه در حوزه انتشار فرهنگ مقاومت و انتشار مکتب سردار عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به دنیا است.

معاونت راهبران دختران بنیاد ملی نوجوان و ریاست بهشت کشور ادامه داد: این ماموریت، ماموریت ویژه ای است که دختران ما باید حول محور آن تربیت شوند و محصولات، تجربه ها و ایده هایی که در این زمینه تولید می شوند، از کرمان به کل دنیا نشر و گسترش داده شوند.

در پایان این اجلاسیه که با حضور مسوول بنیاد ملی نوجوانان استان کرمان برگزار شد، از اطلس بهشت استان کرمان رونمایی شد.

گفتنی است که اطلس بهشت، مجموعه ای از اطلاعات تشکل های دخترانه استان است که در حال فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان هستند.

کد خبر ۵۹۷۵۷۳۷




اولین اجلاسیه بهشت استان کرمان برگزار شد

منبع: مــهر
? اولین اجلاسیه بهشت استان کرمان برگزار شد