اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هیچ دقیقه‌ای حس نکردم که سپاهان بر ما برتری داشت. بازیکنان باکیفیتی دارند ولی ما در کار تیمی بهتر بودیم. به گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست برابر سپاهان در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ در نقش‌جهان، اظهار کرد: به تیم مقابل بابت بردشان […]

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: هیچ دقیقه‌ای حس نکردم که سپاهان بر ما برتری داشت. بازیکنان باکیفیتی دارند ولی ما در کار تیمی بهتر بودیم.

به گزارش نذیر کرمان، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست برابر سپاهان در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ در نقش‌جهان، اظهار کرد: به تیم مقابل بابت بردشان تبریک می‌گویم. واقیعت این است که نمی‌دانم شایسته پیروزی بودند یا نه. هیچ دقیقه‌ای حس نکردم که بر ما برتری داشتند. با یک اشتباه ساده گل ساده‌ای خوردیم و بازی را شروع کردیم. تیم‌هایی با خط حمله قوی مانند سپاهان، همین ۲ یا ۳ فرصت برایشان کافی است.

وی افزود: بعد از آن گل و در نیمه دوم بازی خودمان را ارائه و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که باید یکی را گل می‌کردیم. درباره گل دوم هم نمی‌خواهم صحبت کنم، آخر بازی بود و به هر حال ریسک کردیم و جلو آمدیم.

سرمربی گل‌گهر خاطرنشان کرد: ۴ بازی واگذار کردیم و در هیچکدام از این ۴ بازی ندیدم که تیم مقابل از ما بهتر باشد. این باخت به دلیل اشتباه خودمان بود. موقعیت می‌سازیم ولی نمی‌توانیم گل بزنیم.

مارینوس در پایان گفت: نیمه اول خوب نبودیم و با یک گل بد شروع کردیم اما نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم که نشان می‌دهد کمبودها و اشتباهاتی در تیم داریم. سپاهان بازیکنان باکیفیتی دارد ولی ما در کار تیمی بهتر بودیم.

انتهای پیام




اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: حس نکردم که سپاهان از ما بهتر است