اوزونیدیس: به هواداران بیشتری احتیاج داریم/ وقتی می‌بریم، سوال نمی‌پرسید!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از هواداران خواست از تیمش حمایت بیشتری کنند. به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر نساجی را شکست داد. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم. […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان از هواداران خواست از تیمش حمایت بیشتری کنند.

به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر نساجی را شکست داد. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم. در تمام مدت بازی با جدیت کار کردند. وقتی تیم حریف، شانسی برای گلزنی ندارد یعنی ما با جدیت در تمام دقایق بودیم.

او افزود: شانس‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم بازی را راحت‌تر تمام کنیم اما این مسائل در فوتبال پیش می‌آید. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. مهم این است راهمان را ادامه بدهیم و تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: امیدوارم برای بازی بعدی هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. متوجه هستم ساعت بازی خوب نیست اما در زمان بازی به هواداران بیشتری احتیاج داریم. بهتر شدن تیم فقط بستگی به داخل زمین ندارد و هواداران هم باید در بیرون از زمین بهتر حمایت کنند.

اوزونیدیس عنوان کرد: در ادامه لیگ برای نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. اطمینان دارم با سرمربی جدید و تجربه‌ای که دارند می‌توانند در لیگ روزهای خوبی داشته باشند. در هتلی در تهران آنها را دیده‌ام و آرزو می‌کنم بهتر نتیجه بگیرند.

سرمربی گل گهر در واکنش به سوال نپرسیدن خبرنگاران پس از سخنان او، گفت: زمانی که می‌بریم سوالی پرسیده نمی‌شود!

انتهای پیام




اوزونیدیس: به هواداران بیشتری احتیاج داریم/ وقتی می‌بریم، سوال نمی‌پرسید!

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: به هواداران بیشتری احتیاج داریم/ وقتی می‌بریم، سوال نمی‌پرسید!