اوزونیدیس: باید بیش‌تر حواس‌مان را جمع کنیم

سرمربی گل‌گهر معتقد است برای پیروزی برابر حریفان، تیمش باید تمرکز بیش‌تری داشته باشد. به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر و نساجی فردا (سه‌شنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در سیرجان به مصاف هم می‌روند. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی اظهار کرد: در بازی گذشته نتیجه‌ای که انتظار […]

سرمربی گل‌گهر معتقد است برای پیروزی برابر حریفان، تیمش باید تمرکز بیش‌تری داشته باشد.

به گزارش نذیر کرمان، گل‌گهر و نساجی فردا (سه‌شنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در سیرجان به مصاف هم می‌روند. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی اظهار کرد: در بازی گذشته نتیجه‌ای که انتظار داشتیم را نگرفتیم. اعتقاد دارم که اشتباه ما بود. می‌توانستیم لحظات آخر بازی را نگه داریم و با برد بیرون برویم و نتیجه‌ای که می‌خواستیم بگیریم. اما دیدید که تمام تیم‌های بالا و پایین جدول تا لحظه آخر می‌جنگند و این طبیعی است.

او گفت: همین‌طور این انتظار را از نساجی نیز داریم. باید بیش‌تر حواس‌مان را جمع کنیم و در تمام طول بازی حتی وقت‌های اضافه تمرکز داشته باشیم و بتوانیم بازی را با همان نتیجه‌ای که می‌خواهیم تمام کنیم.

او افزود: نساجی سرمربی خود را تغییر داده و این بدین معناست که با انگیزه بهتری مقابل ما حاضر می‌شوند. بازیکنان می‌خواهند خودشان را به سرمربی جدید نشان دهند و ما این را می‌دانیم که آن‌ها بازیکنان باکیفیتی هستند.

سرمربی گل‌گهر در ادامه گفت: الان فقط کیفیت بازیکنان تعیین‌کننده نیست. من نمی‌دانم چه مشکلات درون تیمی داشتند اما مهم این است که چه عکس‌العملی بعد از بازی آخر نشان دهند. من بعد از بازی با پیکان گفتم که به بازیکنان و تیمم اعتقاد دارم و مطمئنم که بازیکنان متوجه اشتباهات در بازی گذشته شدند و سعی می‌کنیم تمام لحظات بازی را با تمرکز بازی کنیم.

اوزونیدیس، از هواداران سیرجانی خواست فردا به ورزشگاه بیایند و گفت: احتیاج به حمایت هواداران در بازی فردا داریم و این خیلی مهم است برای بازیکنان که احساس کنند هواداران به آن‌ها نزدیک هستند. از هوداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.

انتهای پیام




اوزونیدیس: باید بیش‌تر حواس‌مان را جمع کنیم

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: باید بیش‌تر حواس‌مان را جمع کنیم