اوزونیدیس: از فردا باید امتیازات خانگی را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید برای بودن تیمش در بالای جدول باید امتیازات بازی‌های خانگی را به‌دست بیاورد. به گزارش نذیر کرمان، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، گل‌گهر سیرجان در خانه میزبان نفت آبادان است. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش‌از این بازی، اظهار کرد: خیلی مهم است که عکس‌العمل […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید برای بودن تیمش در بالای جدول باید امتیازات بازی‌های خانگی را به‌دست بیاورد.

به گزارش نذیر کرمان، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، گل‌گهر سیرجان در خانه میزبان نفت آبادان است. مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش‌از این بازی، اظهار کرد: خیلی مهم است که عکس‌العمل ما پس از نتیجه بدی که گرفتیم چیست. چیزی که از بچه‌ها فردا انتظار دارم این است که در خانه بازی می‌کنیم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم و مطمئناً بازی خوبی خواهد شد.

او افزود: نیاز است که با تمرکز کافی وارد زمین شویم. همان‌طور که می‌بینید در نیم فصل دوم نتایج دارد عجیب می‌شود اما همان‌طور که گفتم انتظارم این است که فردا بازگشت خیلی خوبی داشته باشیم و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: با تیم‌های بالای جدول نزدیک هستیم و شانس زیادی داریم که تا آخر در بالای جدول باقی بمانیم. معنی‌اش این است که بازی‌های خانگی خیلی اهمیت دارد و از فردا باید شروع کنیم و امتیازات خانگی را بگیریم.

اوزونیدیس عنوان کرد: نفت شاید شرایط خوبی نداشته باشد اما آن‌ها می‌آیند که تا لحظه آخر بجنگند و مطمئناً بهترین نمایش خود را خواهند داشت. ما باید خیلی قوی و با تمرکز بالا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

سرمربی گل‌گهر افزود: امیدوارم هواداران برای بازی فردا به ورزشگاه بیایند و به بازیکنان کمک کنند. می‌دانم با توجه به این‌که در ماه رمضان هستیم شاید شرایط برای‌شان دشوار باشد اما باید بدانند که ما به کمک‌شان نیاز داریم و باید ما را حمایت کنند.

انتهای پیام




اوزونیدیس: از فردا باید امتیازات خانگی را بگیریم

منبع: ایـسنا
? اوزونیدیس: از فردا باید امتیازات خانگی را بگیریم