انتخاب دکتر کهندل به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو

دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو، به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون از سوی اعضای مجمع انتخاب شد. به گزارش فت فتو؛ در مجمع انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو، دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه این […]

دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو، به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.

به گزارش فت فتو؛ در مجمع انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو، دکتر محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون  از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو در محل آکادمی ملی المپیک برگزار گردید که مدیرعامل باشگاه مس کرمان با کسب اکثریت اراء به عضویت هیئت رئیسه این فدراسیون برگزیده شد.

گفتنی است این برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان می باشد که فردی از استان کرمان در این سمت انتخاب می شود.

در پایان انتخابات مجمع عمومی فدراسیون تکواندو کشور، آقای هادی ساعی نیز به عنوان ریاست جدید این فدراسیون انتخاب شد که باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان این انتخاب را به ایشان تبریک گفته و برای وی آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون می نماید.
انتهای پیام




انتخاب دکتر کهندل به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو

منبع: بــرنا
?
انتخاب دکتر کهندل به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون تکواندو