انتخابات میدان تجدید میثاق با انقلاب و شهداست

نذیر کرمان/کرمان رئیس بسیج رسانه شهرستان جیرفت بیان کرد: انتخابات میدان تجدید میثاق با انقلاب و شهداست و انتظار است همه مردم، بخصوص جامعه رسانه در این زمینه آنچه را حق مطلب است، ادا کنند. محمد بلندنظر در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان، با اشاره به سهم هر ایرانی در تقویت ایران قوی با فراهم […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس بسیج رسانه شهرستان جیرفت بیان کرد: انتخابات میدان تجدید میثاق با انقلاب و شهداست و انتظار است همه مردم، بخصوص جامعه رسانه در این زمینه آنچه را حق مطلب است، ادا کنند.

محمد بلندنظر در گفت‌وگو با خبرنگار نذیر کرمان، با اشاره به سهم هر ایرانی در تقویت ایران قوی با فراهم کردن زمینه مشارکت بالا و حضور پرشور نسل جوان پای صندوق‌های رای، گفت: نسل جوان در همه  بزنگاه‌ها با دل و جان در میدان عمل حضور داشته که حاوی پیام جدی برای همه است و باید قدردان این بینش و بصیرت باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و دانش‌آموزان شهید حمله تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان، ادامه داد: بسیج رسانه براساس رسالت خود در مسیر ترویج و پاسداست ارزش‌ها از جمله مناسبت‌های سرنوشت‌ساز، اجرای برنامه‌های تخصصی را در دستور کار دارد.

بلندنظر با اظهار خرسندی از تبلیغات خبرنگاران و رسانه‌ها با تولید محتواهای هدفمند که این روزها در فضای مجازی شاهد بازنشر آنها هستیم، اظهار کرد: به‌زودی آنچه توسط بسیج رسانه تولید شده است، در دسترس مردم قرار خواهد گرفت تا شاهد بازتاب ترغیب نسل جوان و رای اولی‌ها باشیم.

رئیس بسیج رسانه شهرستان جیرفت از تولید کلیپ و موشن‌گرافی خبر داد که توسط تیم متخصص و کارآمد تولید و منتشر می‌شوند و گفت: فضای مجازی سنگر افسران جنگ نرم است، چراکه دشمنان شرکت نکردن در انتخابات را تبلیغ می‌کنند. البته مردم همیشه با حضورشان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده‌اند، اما همه باید دین خود را ادا کنیم.

وی از نصب بنرهایی در شهر با محوریت خصوصیات انتخاب فرد اصلح خبر داد.

انتهای پیام




انتخابات میدان تجدید میثاق با انقلاب و شهداست

منبع: ایـسنا
? انتخابات میدان تجدید میثاق با انقلاب و شهداست