انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم‌سالاری است

نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم گفت: انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم‌سالاری در نظام اسلامی است. محمد برزنگ در گف ‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: انتخابات اصلی ترین میدان برای نقش مردم سالاری در نظام اسلامی است. وی با بیان اینکه همه ارکان در نظام جمهوری اسلامی ایران […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم گفت: انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم‌سالاری در نظام اسلامی است.

محمد برزنگ در گف ‌وگو با نذیر کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: انتخابات اصلی ترین میدان برای نقش مردم سالاری در نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه همه ارکان در نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ وسیله رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم تعیین و انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: در این راستا مردم مستقیماً در سرنوشت خودشان سهیم هستند.

فرماندار بم گفت: در دوره‌های مختلف انقلاب صحنه‌هایی را به ویژه در سال‌های دفاع مقدس دیده‌ایم که حاوی شکست‌ها و پیروزی‌های ظاهری و واقعی بود و در ادوار مختلف نقش‌های مختلفی از افراد دیده‌ایم، کسانی پرچم را بالا می‌گرفتند و مقاومت می‌کردند و سرزنش‌ها، شایعات و نا امیدسازی‌های دشمن بر روی آنها تأثیری نداشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: تاکنون ۲۷ نفر برای رقابت در انتخابات مجلس در بم تأیید صلاحیت شده‌اند و بر خلاف ادعای کسانی که گروکشی سیاسی می‌کنند، انتخابات کاملاً رقابتی است.

برزنگ در ادامه اظهار کرد: چهار اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت باید سرلوحه کار همه عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

وی بیان کرد: نقش اعضای شعب در فرآیند برگزاری انتخابات، حفظ بی طرفی آنان و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات بسیار با اهمیت است.

فرماندار بم گفت: رعایت بی‌طرفی توسط عوامل اجرایی انتخابات یکی از مهم ترین اصول است که باید مورد توجه تمام عوامل اجرایی باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بم شامل حوزه پنج شهرستان شرقی استان کرمان(ریگان، فهرج، نرماشیر، بم و گنبکی) است، تصریح کرد: ۱۱۸ شعبه اخذ رای داریم که ۹۳ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار در مناطق صعب‌العبور و روستایی در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: تدابیر امنیتی در خصوص برگزاری پرشور انتخابات اندیشیده شده و بصورت جدی دنبال آموزش اعضای شعب هستیم و آمادگی برای یک انتخابات پر شور رقابتی با امنیت مهیا است. 

فرماندار بم با بیان اینکه تمام کاندیداها از طیف‌های مختلف در این دوره انتخابات مجلس شرکت کرده‌اند، گفت: یکی از بسترهای مشارکت حداکثری، حضور جریان‌های سیاسی است که رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به این مهم تأکید داشتند.

وی در پایان از نامزدها و هواداران آنها خواست اخلاق را در رقابت انتخاباتی رعایت کنند.

برزنگ از مردم خواست ۱۱ اسفندماه همه پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانیم تا مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام باشیم.

انتهای پیام 




انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم‌سالاری است

منبع: ایـسنا
? انتخابات اصلی‌ترین میدان برای نقش مردم‌سالاری است