افرادی که به امید خانه‌دار شدن زمین می‌خرند/ خریدار، فروشنده، مسئولان؛ همه بلاتکلیفند!

یکی از شهروندان کرمانی با ارسال پیام به این پایگاه خبری جویا تعیین وضعیت زمین های موتور ژند شده بود که با پیگیری این پایگاه خبری از فروشنده، اقدامات اداری این زمین ها به منظور تفکیک اراضی و تبدیل به زمین های مسکونی از طریق سازمان های مربوطه در حال انجام است. به گزارش فت […]

یکی از شهروندان کرمانی با ارسال پیام به این پایگاه خبری جویا تعیین وضعیت زمین های موتور ژند شده بود که با پیگیری این پایگاه خبری از فروشنده، اقدامات اداری این زمین ها به منظور تفکیک اراضی و تبدیل به زمین های مسکونی از طریق سازمان های مربوطه در حال انجام است.

به گزارش فت فتو؛ چندی پیش یکی از مخاطبین این پایگاه خبری پیامی را با مضمون « زمین های واقع در شهر کرمان بالاتر از دانشگاه بعثت و پایین تر از شهرک الله آباد مربوط به موتور ژند هستند؛ وضعیت شان چه خواهد شد؟ آیا این زمین ها تفکیک و به مردم واگذار می شوند و آیا پروانه ساخت برای این زمین ها صادر می شود؟» ارسال کرده است.

علی حاجی زاده در این خصوص در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: اگر فرد یاد شده از طرف ما قرار داد دارد، طبق قرارداد ما نسبت به تعهدات خود متعهد هستیم و آن طرف نیز متعهد خواهد بود.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: چنانچه از طرف اداره قرار دادی در این زمینه وجود ندارد، من پاسخی در این زمینه ندارم و ضمن آنکه موقعیت این اراضی باید مشخص شود و جانمایی نیز باید معلوم باشد تا پاسخ دقیق تری داده شود.

برزگر فروشنده زمین های یاد شده در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه من سیصد قصب از زمین ها را فروخته ام که این زمین ها، زمین کشاورزی بوده اند و افراد خریدار برای تبدیل این زمین ها به اراضی مسکونی باید اقدام کنند و چنانچه می خواهند ساخت و سازی انجام شود، باید به دنبال پروانه ساخت بروند.

وی بیان کرد: در حال حاضر از طریق سازمان ثبت پیگیر هستیم که این زمین ها را تفکیک کنند اما نمی دانم اقدامات انجام شده به چه میزان پیشرفت داشته است.

برزگر بیان کرد: هنوز حدود ۷۰۰ قصب زمین دارم که به دنبال انجام امور آنها هستم و وکیلی را نیز در این زمینه داریم تا کارها را انجام دهد.

وی با بیان اینکه من زمین ها را به میزان سیصد قصب به صورت خرد خرد فروخته و تحویل داده ام، خاطر نشان کرد: حال افراد خریدار پس از شش سال آمده اند و این در حالی است که من همان زمان تانکر آبی را برای ساخت و ساز در اختیار خریداران قرار دادم؛ اما تانکر را نیز شهرداری برد و گفت که در صورت ساخت و ساز باید این زمین ها به اراضی مسکونی تبدیل شود و هم اکنون نیز چند نفر پیگیر انجام کار هستند.

انتهای پیام/




افرادی که به امید خانه‌دار شدن زمین می‌خرند/ خریدار، فروشنده، مسئولان؛ همه بلاتکلیفند!

منبع: دانــا
? افرادی که به امید خانه‌دار شدن زمین می‌خرند/ خریدار، فروشنده، مسئولان؛ همه بلاتکلیفند!