خرید و فروش قبر ممنوع و خلاف مقررات است/ قراداد غسالخانه بهشت کریمان منعقد شده

روح الله خواجویی گفت: افرادی که در سال‌های قبل قبری را پیش خرید کردند حق خرید و فروش آن را ندارند. به گزارش فت فتو؛ روح الله خواجویی مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با فروش قبر گفت: قیمت قبرها براساس مصوبه شورای اسلامی شهر است […]

روح الله خواجویی گفت: افرادی که در سال‌های قبل قبری را پیش خرید کردند حق خرید و فروش آن را ندارند.

به گزارش فت فتو؛ روح الله خواجویی مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با فروش قبر گفت: قیمت قبرها براساس مصوبه شورای اسلامی شهر است و خرید و فروش قبر ممنوع و خلاف مقررات است.

وی افزود: مردم در صورت خرید قبر در زمان داشتن فوتی به مشکل بر می‌خورند و برای دفن فوتی خود حتما باید به مدیریت آرامستان مراجعه کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرمان تاکید کرد: در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ حدود ۲۰ هزار صورت قبر بر اساس مجوزهای صادر شده در آرامستان بهشت کریمان پیش فروش شده است و در حال حاض رپیش فروش قبر نداریم.

افرادی که قبری را پیش خرید کردند حق فروش ندارند

روح الله خواجویی بیان کرد: امسال هزینه قبرهای آرامستان بهشت کریمان دو طبقه برای فوتی‌هایی که روزانه دفن می کنیم ۳ میلیون تومان است که طبقه تحتانی یک میلیون تومان و طبقه فوقانی دو میلیون تومان است و افرادی که در سالهای قبل قبری را پیش خرید کردند حق خرید و فروش را ندارند.

وی تصریح کرد: در آرامستان صاحب الزمان (عج) قبرهای سه طبقه در بوستان کربلا که به قطعه صاحب الزمانی معروف اند به اندازه ۱۵۰صورت قبر سه طبقه موجود می باشدو بر اساس ارزیابی کارشناسان رسمی دادگستری قیمت سه طبقه ۵۰ میلیون تومان است آن هم زمانی که فوتی داشته باشند و پیش فروش نداریم.

قراداد غسالخانه بهشت کریمان منعقد شده است

مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرمان در رابطه با ساماندهی آرامستان جدید بهشت کریمان بیان کرد: کارهای ساماندهی آرامستان جدید بهشت کریمان که مرداد ماه امسال راه اندازی شده است در حال انجام است گلبرگ ۲۰۱ فاز یک آن آماده است و فوتی‌های جاری که در آرامستان صاحب الزمان (عج) قبری نداشته باشند در آنجا دفن می‌کنیم و در حال حاضر برای گلبرگ ۲۰۵ هم پیمانکار گرفتیم و ۵۰ درصد کار پیشرفت کرده است و برای غسالخانه هم قرارداد آن منعقد شده است پیمانکار در حال کار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین آب و برق هم به صورت سیار و موقت تامین شده و مشکل روشنایی برطرف شده و مناقصه انتقال برق هم درحال انجام است؛ به علاوه در خصوص اصلاح جاده آرامستان اقداماتی توسط سازمان عمران وباز آفرینی فضاهای شهری در حال انجام است.

انتهای پیام/




خرید و فروش قبر ممنوع و خلاف مقررات است/ قراداد غسالخانه بهشت کریمان منعقد شده

منبع: دانــا
? خرید و فروش قبر ممنوع و خلاف مقررات است/ قراداد غسالخانه بهشت کریمان منعقد شده