آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی با ۲۲۵ مدرسه در کرمان

غلامرضا نخعی پور از آغاز فعالیت مدارس در ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ و آمادگی ۲۵۵ مدرسه در استان کرمان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد. به گزارش فت فتو؛ به نقل از “راه آرمان” غلامرضا نخعی پور سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش […]

غلامرضا نخعی پور از آغاز فعالیت مدارس در ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ و آمادگی ۲۵۵ مدرسه در استان کرمان برای پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ به نقل از “راه آرمان” غلامرضا نخعی پور سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به واکسیناسیون گسترده ای که علیه بیماری کرونا در کشور انجام شده، بعد از دو سال وقفه ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان در آستانه سال ۱۴۰۱  فعال می شوند.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۱، ۲۵۵ مدرسه شامل ۲ هزار و ۲۸۲  کلاس درس در استان پذیرش مهمانان نوروزی را برعهده دارند که ۵۷ کلاس به لحاظ تجهیزات و امکانات ویژه هستند،  ۹۲۶  کلاس گروه الف و یک هزار و ۲۸۰  کلاس در گروه ب طبقه بندی می شوند.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارسی که تجهیز شده اند به منظور میزبانی از زائران شهید سلیمانی و راهیان مکتب وی در اختیار سپاه ثارالله استان کرمان قرار می گیرد، معرفی زائر از سوی سپاه صورت می گیرد، دریافت هزینه ها هم با تعرفه فرهنگیان برای زائران محاسبه می شود و زائران ۲۴ ساعت می توانند در محل اسکان اقامت داشته باشند.

نخعی پور گفت: ضرورت دارد همه مهمانان و زائران، کارت الکترونیکی بانکی به همراه داشته باشند و همه مدارس هم به دستگاه کارتخوان مجهز باشند، چرا که دریافت وجه نقد در ستادهای اسکان مجاز نیست.

وی اظهار داشت: تجهیز و به روزرسانی مدارس و مراکز رفاهی و خانه های معلم در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی و زائران شهید سلیمانی داشته باشیم.

بر پایه این گزارش، آیین افتتاح ستاد اسکان نوروزی استان کرمان پنجشنبه ۲۶  اسفند ۱۴۰۰ در هنرستان مدرس ناحیه ۲ کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/




آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی با ۲۲۵ مدرسه در کرمان

منبع: دانــا
? آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی با ۲۲۵ مدرسه در کرمان